• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age

ISBN-13: 9780300188295 / Angielski / Miękka / 2012 / 336 str.

David L Rogers
The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age Rogers, David L. 9780300188295  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Network Is Your Customer: Five Strategies to Thrive in a Digital Age

ISBN-13: 9780300188295 / Angielski / Miękka / 2012 / 336 str.

David L Rogers
cena 76,86
(netto: 73,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 76,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

"An incredibly useful and valuable guidebook to the new consumer economy. Buy it. Learn from it. Succeed with it."--Jeff Jarvis, author of What Would Google Do "This is the stuff that every business and nonprofit needs to embrace if they're going to succeed in a changing world."--Vivian Schiller, CEO of NPR With clear analysis and practical frameworks, this book provides a strategic guide that any business or nonprofit can use to succeed in the digital age.Marketing expert David Rogers examines how digital technologies--from smartphones to social networks--connect us in frameworks that transform our relationships to business and each other. To thrive today, organizations need new strategies--strategies designed for customer networks.Rogers offers five strategies that any business can use to create new value:

  • ACCESS--be faster, be easier, be everywhere, be always on
  • ENGAGE--become a source of valued content
  • CUSTOMIZE--make your offering adaptable to your customer's needs
  • CONNECT--become a part of your customers' conversations
  • COLLABORATE--involve your customers at every stage of your enterprise
Rogers explains these five strategies with over 100 cases from every type and size of business--from shoes to news, and software to healthcare. In The Network Is Your Customer, he shows:
  • How Apple harnessed a host of collaborators to write apps for its iPhone
  • How IBM designed a videogame to help sell its enterprise software
  • How Ford Motors inspired an online community to build brand awareness for its new Fiesta
...and countless other cases from consumer, b2b, and nonprofit categories. The book outlines a process for planning and implementing a customer network strategy to match your customers, your business, and your objectives--whether you need to drive sales, to enhance innovation, to reduce costs, to gain customer insight, or to build breakthrough products and services. Because today, whatever your goals and whatever your business, the network is your customer.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Customer Relations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780300188295
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
336
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia