• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Myth of Achievement Tests: The GED and the Role of Character in American Life » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Myth of Achievement Tests: The GED and the Role of Character in American Life

ISBN-13: 9780226324807 / Angielski / Miękka / 2015 / 472 str.

James J. Heckman; John Eric Humphries; Tim Kautz
The Myth of Achievement Tests: The GED and the Role of Character in American Life James J. Heckman John Eric Humphries Tim Kautz 9780226324807 University of Chicago Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Myth of Achievement Tests: The GED and the Role of Character in American Life

ISBN-13: 9780226324807 / Angielski / Miękka / 2015 / 472 str.

James J. Heckman; John Eric Humphries; Tim Kautz
cena 142,88
(netto: 136,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 142,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Achievement tests play an important role in modern societies. They are used to evaluate schools, to assign students to tracks within schools, and to identify weaknesses in student knowledge. The GED is an achievement test used to grant the status of high school graduate to anyone who passes it. GED recipients currently account for 12 percent of all high school credentials issued each year in the United States. But do achievement tests predict success in life?
"The Myth of Achievement Tests" shows that achievement tests like the GED fail to measure important life skills. James J. Heckman, John Eric Humphries, Tim Kautz, and a group of scholars offer an in-depth exploration of how the GED came to be used throughout the United States and why our reliance on it is dangerous. Drawing on decades of research, the authors show that, while GED recipients score as well on achievement tests as high school graduates who do not enroll in college, high school graduates vastly outperform GED recipients in terms of their earnings, employment opportunities, educational attainment, and health. The authors show that the differences in success between GED recipients and high school graduates are driven by character skills. Achievement tests like the GED do not adequately capture character skills like conscientiousness, perseverance, sociability, and curiosity. These skills are important in predicting a variety of life outcomes. They can be measured, and they can be taught.
Using the GED as a case study," " the authors explore what achievement tests miss and show the dangers of an educational system based on them. They call for a return to an emphasis on character in our schools, our systems of accountability, and our national dialogue.
Contributors
Eric Grodsky, University of Wisconsin-Madison
Andrew Halpern-Manners, Indiana University Bloomington
Paul A. LaFontaine, Federal Communications Commission
Janice H. Laurence, Temple University
Lois M. Quinn, University of Wisconsin-Milwaukee
Pedro L. Rodriguez, Institute of Advanced Studies in Administration
John Robert Warren, University of Minnesota, Twin Cities"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Education
Business & Economics > Economics - General
Education > Schools - Levels - Secondary
Wydawca:
University of Chicago Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780226324807
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
472
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.67
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Heckman, James J. James J. Heckman is the Henry Schultz Distinguishe... więcej >
Humphries, John Eric John Eric Humphries is a National Science Foundati... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia