• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Multichannel Challenge: Integrating Customer Experiences for Profit » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Multichannel Challenge: Integrating Customer Experiences for Profit

ISBN-13: 9780750687119 / Angielski / Miękka / 2008 / 246 str.

Wilson
The Multichannel Challenge: Integrating Customer Experiences for Profit Wilson, Hugh 9780750687119  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Multichannel Challenge: Integrating Customer Experiences for Profit

ISBN-13: 9780750687119 / Angielski / Miękka / 2008 / 246 str.

Wilson
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

While innovation in products and services continues apace, today s competitive strategy is equally based on innovation in the route to market. Tesco.com, Direct Line, First Direct and easyJet are just a few examples of innovative channel strategies as a key component of the value proposition. We find ourselves in a multi-channel world. This book is drawn from the experience of major companies such as IBM, First Direct, Taylor Woodrow and BT. Lessons are explained clearly: be Multi not multiple; channels as weapons; think combinations; design from the top, but think people and measure it. The key concepts are backed by carefully tested practical advice from making organisational change to understanding channel metrics. Based on work from Cranfield's world leading Customer Management Forum, this is the essential practical guide for senior management in key areas like marketing, sales, customer services and strategy."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Industries - Retailing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750687119
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
246
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
24.2 x 18.8 x 2.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

" 'Should we improve customer experience or reduce channel costs?' Through the breakthrough concept of channel chains, this influential team shows how we can do both at the same time, with startling results. A wake-up call that's useful, fresh, and above all, practical."
Don Peppers and Martha Rogers, Ph.D., authors of Rules to Break and Laws to Follow and co-founders of Peppers & Rogers Group

"Raises multichannel customer management to another level with a complete toolbox of concepts, cases and techniques. A great piece of work. Excellent writing, too."
Don Schultz, Professor Emeritus-in-Service of Integrated Marketing Communication, Northwestern University

Introduction; The case for change (1): treat different customers differently (Case study: IBM); The case for change (2): channel combining for wealth (Case study: BT Major Business); The case for priority: picking win-winners (Case study: Intelligent Finance); The case for investment: mind the gap (Case study: General Motors – two generations of multi-channel CRM); Executing channel change (Case studies: DVLA, First Direct); Multi-channel metrics: where’s the customer gone? (Case study: Taylor Woodrow); Postlude: Future sense.

Hugh Wilson, Rod Street, Lindsay Bruce



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia