• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Motor Car and Popular Culture in the Twentieth Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Motor Car and Popular Culture in the Twentieth Century

ISBN-13: 9781859284612 / Angielski / Twarda / 1998 / 320 str.

David Thoms;Len Holden
The Motor Car and Popular Culture in the Twentieth Century David Thoms, Len Holden 9781859284612 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Motor Car and Popular Culture in the Twentieth Century

ISBN-13: 9781859284612 / Angielski / Twarda / 1998 / 320 str.

David Thoms;Len Holden
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This is a multidisciplinary analysis of the relationship between the motor car and popular culture in the 20th century, which brings together original essays by academics in the UK, North America and Australia. The contributors write from a wide range of disciplinary perspectives, including semiotics, social history, literary and film criticism, and musicology. Three main themes are addressed: the car as a cultural image; its impact on leisure and entertainment; and the cultural significance of the processes of manufacturing and selling cars.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
Social Science > General
History > General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781859284612
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
320
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents: Introduction, David Thoms, Len Holden, Tim Claydon; Part One: The car as image: ’Oh what a feeling!’ - the literatures of the car, Nicholas Zurbrugg; More than a marque: The car as symbol: aspects of culture and ideology, Len Holden; Motor car ownership in 20th-century Britain: a matter of convenience or a marque of status, David Thoms; ’Savage servility: cars in the psyche, Sebastian Lockwood; Mad Max and Aboriginal automation: putting cars to use in contemporary Australian road films and narratives, Ken Gelder; Part Two: Entertainment and Leisure: ’Poop, poop!’ - an early case of joy-riding by an upper class amphibian, Kathleen Bell; Automania: animated automobiles 1950-68, Paul Wells; Cars and girls - the car, masculinity and pop music, Duncan Heining; Spectacles of speed and endurance: the formative years of motor racing in Europe, Daryl Adair; Classic and desirable: the mystique of the British sports car, Steven Morewood; ’Four wheels good; two wheels bad: the motor cycle versus the light motor car 1919-59, Steve Koerner; Taste, status and middle class motoring in interwar Britain, Sean O’Connell; Part Three: Producing and Selling Cars: Shop floor culture in the Coventry motor industry, c.1896-1920, Brad Beaven; Cars, culture and war, Tom Donnelly; Images of disorder: car workers’ militancy and the representation of industrial relations in Britain, 1950-79, Tim Claydon; Imagination and passivity in leisure: Coventry car workers and their families from the 1920s to the 1990s, Paul Thompson; ’Mini loves dressing up’: selling cars to women, Jenny Rice and Carol Saunders; Transports of difference and delight: advertising and the motor car in 20th-century Britain, Tim O’Sullivan.

David Thoms, Len Holden



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia