• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Metamorphosis of Cultural and Creative Organizations: Exploring Change from a Spatial Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Metamorphosis of Cultural and Creative Organizations: Exploring Change from a Spatial Perspective

ISBN-13: 9780367681937 / Angielski / Twarda / 2021 / 214 str.

Federica de Molli; Marilena Vecco
The Metamorphosis of Cultural and Creative Organizations: Exploring Change from a Spatial Perspective Federica d Marilena Vecco 9780367681937 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Metamorphosis of Cultural and Creative Organizations: Exploring Change from a Spatial Perspective

ISBN-13: 9780367681937 / Angielski / Twarda / 2021 / 214 str.

Federica de Molli; Marilena Vecco
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Organizations in the creative and cultural sector are experiencing transformational change. This book offers a new way of exploring the transformational processes that creative and cultural organizations are going through, by focussing on their organizational space.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Organizational Behavior
Social Science > Human Geography
Business & Economics > Structural Adjustment
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in the Creative and Cultural Industries
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367681937
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000939154
Ilość stron:
214
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The multiplicity of methods, case studies and disciplines makes [this] book’s argument well-rounded and represents one open invite to diverse fields to provide their take on such a complex and worth-acknowledging notion that is space." Manfredi de Bernard, The Journal of Arts Management, Law, and Society

Preface Antonio Strati 1. Cultural and creative organizations’ space: An introduction Federica De Molli and Marilena Vecco Part I - Aesthetic 2. Atmosphere in cultural organisations: A circumplex model of affective atmospheres Christian Julmi 3. Atmospheres as dynamic configurations: The case of a museum and a techno club Brigitte Biehl (Biehl-Missal) and Dirk vom Lehn 4. Creative spaces in higher education Tatiana Chemi 5. ‘Being t/here apart-together’: Co-creative work(ing) in bodily-digital ‘inter-places’ Wendelin Küpers and Stephan Sonnenburg Part II – Symbolic 6. Organizational spatial transformation: The case of the un-festival Grant Hall and Ruth Rentschler 7. The spatial production of festivals: Ritualization, liminality and performativity Leonore van den Ende 8. Artistic space: Painting and the making of space Eleonora Montagner and Alvise Favotto 9. Museum spaces and changes Graham Black Part III - Instrumental 10. Space technologies and cultural organizations Daniel Ericsson 11. The regional context in entrepreneurial finance of cultural business: Urban versus rural space for creative and cultural entrepreneurship Elmar D. Konrad and Max Höllen 12. Community-driven cultural spaces and the COVID-19 pandemic Matina Magkou, Laura Huret and Vincent Lambert 13. The expansion of virtual spaces of superstar and star museums during the COVID-19 lockdown Anne Gombault and Oihab Allal-Cherif 14. Future perspectives for research on creative and cultural sectors using a spatial approach Federica De Molli



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia