• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Message Within : The Role of Subjective Experience In Social Cognition And Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Message Within : The Role of Subjective Experience In Social Cognition And Behavior

ISBN-13: 9781841690209 / Angielski / Miękka / 2001 / 424 str.

Herbert Bless; Joseph P. Forgas
The Message Within : The Role of Subjective Experience In Social Cognition And Behavior Herbert Bless Joseph P. Forgas 9781841690209 Psychology Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Message Within : The Role of Subjective Experience In Social Cognition And Behavior

ISBN-13: 9781841690209 / Angielski / Miękka / 2001 / 424 str.

Herbert Bless; Joseph P. Forgas
cena 277,42
(netto: 264,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This provocative book provides the first comprehensive and informative overview of the role of various subjective experiences in social cognition and behaviour.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Psychology Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841690209
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
424
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.96 x 15.34 x 2.13
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"The chapters in the book are authored by a particularly stellar array of contributors, and the volume as a whole is likely to be regarded as a milestone in the development of this singularly important line of inquiry." -- Professor Arie Kruglanski, University of Maryland

D.T. Gilbert, D.M. Wegner, Introduction: Subjective Experience as the Centerpiece of Social Psychology. Part 1. Subjective Experience And Information Processing. K. Fiedler, On Mere Considering. A. Dijksterhuis, J. Bargh, The Role of Awareness in Automatic Action. C.M. Brendl, C. Hardin, Norm Theory: Ease of Mental Simulation Affects Judgments of Surprise. F. Strack, Judgmental Regulation. Part 2. Subjective Experience and Memory Phenomena . R. Neumann, F. Strack, The Influence of Feelings of Approach and Avoidance on the Encoding of Affective Words. E.R. Smith, Subjective Feelings of Familiarity and Their Effects: Insights from Exemplar and Connectionist Models. N. Schwarz, Phenomenal Experiences as a Basis of Judgment: Ease of Recall and Perceptual Fluency. Part 3. Affect as a Subjective Experience and Social Cognition. C. Sedikides, The Rocky Road from Affect to Attentional Focus. Y. Trope, Mood as a Resource in Overcoming Defensive Self-Evaluations. J.P. Forgas, Affective Influences on Strategic Behaviors. T. Garcia-Marques, D. Mackie, The Hypothesis of Mood-as-a-Regulation-Mechanism and its Corollary Mood-as-Familiarity. G. Bohner, T. Weinarth, Emotion as Input: The Impact of Fear and Guilt on the Processing of Messages. Part 4. Subjective Experiences and Intergroup Relations. J.F. Dovidio, Subjective Experiences and Intergroup Relations. A. Abele, Positive Mood and Ingroup-Outgroup Differentiation in a Minimal Group Setting. G.V. Bodenhausen, Intergroup Affect and Social Perception: Affect as Inadmissible Information. Part 5. The Role of Subjective Experience in Attitudes and Stereotypes. B. Dardenne, V. Yzerbyt, Search versus Passive Reception of Information: The Impact on Stereotyping. M. Wänke, H. Bless, How Subjectively Experienced Difficulty Affects the Formation of Attitudinal Judgments. G. Haddock, Subjective Experiences and Political Judgements: It's Easy to Like (or Dislike) Tony Blair. H. Bless, J. Forgas, Feeling, Thinking and Doing: Subjective Experience in Social Cognition and Behavior.

Herbert Bless, Joseph P. Forgas

Forgas, Joseph P. Joseph Paul Forgas is Scientia Professor of Psycho... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia