• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Mere Exposure Effect and In-Game Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Mere Exposure Effect and In-Game Advertising

ISBN-13: 9783659384431 / Angielski / Miękka / 2013 / 152 str.

Strand Mary
The Mere Exposure Effect and In-Game Advertising Strand Mary 9783659384431 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Mere Exposure Effect and In-Game Advertising

ISBN-13: 9783659384431 / Angielski / Miękka / 2013 / 152 str.

Strand Mary
cena 290,29
(netto: 276,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This work explores the effectiveness of the use of in-game advertising for persuasion. The theory of Mere Exposure was used to develop the method and frame the data collection and analysis. For purposes of data collection, 143 participants (73 experimental, 70 control) played a video game that was either modified to expose them to an advertisement or left unmodified. Participants then completed questionnaires regarding recall, product liking, game liking, and video game experience. Statistical analysis showed that placing an advertisement within a video game generates recall of the product or brand embedded. The use of in-game ads, however, did not influence liking of the brand. In addition, there was no correlation between recall and level of experience of the participant. Finally, there was no conclusive evidence of a correlation between liking of the game itself, and liking of the product featured in the game.

This work explores the effectiveness of the use of in-game advertising for persuasion. The theory of Mere Exposure was used to develop the method and frame the data collection and analysis. For purposes of data collection, 143 participants (73 experimental, 70 control) played a video game that was either modified to expose them to an advertisement or left unmodified. Participants then completed questionnaires regarding recall, product liking, game liking, and video game experience. Statistical analysis showed that placing an advertisement within a video game generates recall of the product or brand embedded. The use of in-game ads, however, did not influence liking of the brand. In addition, there was no correlation between recall and level of experience of the participant. Finally, there was no conclusive evidence of a correlation between liking of the game itself, and liking of the product featured in the game.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659384431
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
152
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.89
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Mary Strand received her MA from California State University, Sacramento in Communication Studies. Having taken up an interest with computer mediated communication and digital media's affect on human interaction, her fascination with the video game as a communication medium was a natural progression. Plus it was an excuse to play more video games.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia