• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Mediation of Power : A Critical Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Mediation of Power : A Critical Introduction

ISBN-13: 9780415404907 / Angielski / Twarda / 2007 / 218 str.

Aeron Davis
The Mediation of Power : A Critical Introduction Aeron Davis 9780415404907 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Mediation of Power : A Critical Introduction

ISBN-13: 9780415404907 / Angielski / Twarda / 2007 / 218 str.

Aeron Davis
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Mediation of Power investigates how those in positions of power use and are influenced by media in their everyday activities. Each chapter examines this theme through an exploration of some of the key topic areas and debates in the field. The topics covered are:

  • theories of media and power
  • media policy and the economics of information
  • news production and journalistic practice
  • public relations and media management
  • culture and power
  • political communication and mediated politics
  • new and alternative media
  • interest group communications
  • media audiences and effects.

In addition, the book presents a series of critical dialogues with the traditional paradigms in the field. These are rethought, supplemented or discarded altogether. The discussions are illustrated with original research material from a range of communication environments and case study examples. These document stock market crashes, E-democracy, the subcultures of the London Stock Exchange and Westminster Parliament, the strategies of corporate and political spin doctors, mass media influences on politicians and the Make Poverty History campaign.

The debates are enlivened by first-hand accounts taken from over 200 high-profile interviews with politicians, journalists, public officials, spin doctors, campaigners and captains of industry. Tim Bell, David Blunkett, Iain Duncan Smith, Simon Heffer, David Hill, Simon Hughes, Trevor Kavanagh, Neil Kinnock, Peter Riddell, Polly Toynbee, Michael White and Ann Widdecombe are some of those cited.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Political Science > Political Process - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415404907
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000004969
Ilość stron:
218
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.83 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: Critical Engagements with Mediated Power  2. Media Policy: Communications and the Economic Inefficiencies of Market Liberalisation  3. Media Production: Discursive Practices, News Production and the Mobilisation of Bias in Public Discourse  4. Media Management and Public Relations: Public Media, Inter-Elite Conflict and Power  5. Culture, Discourse and Power: The Rediscovery of Elite Culture and Power in Media Studies?  6. Mediated Politics: The Mediation of Parliamentary Politics  7. New and Alternative Media: The Internet and the Parliamentary Public Sphere  8. Interest Groups and Mediated Mobilisation: Communications in the Make Poverty History Campaign (by Nick Sireau and Aeron Davis)  9. Media Audiences and Effects: The Question of the Rational Audience in the London Stock Exchange  10. Conclusions

Davis, Aeron Aeron Davis is Lecturer in Sociology at City Unive... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia