• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Media and Social Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Media and Social Theory

ISBN-13: 9780415447997 / Angielski / Twarda / 2008 / 312 str.

David Hesmondhalgh;Jason Toynbee
The Media and Social Theory David Hesmondhalgh Jason Toynbee  9780415447997 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Media and Social Theory

ISBN-13: 9780415447997 / Angielski / Twarda / 2008 / 312 str.

David Hesmondhalgh;Jason Toynbee
cena 924,88
(netto: 880,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book brings together major and emerging international media analysts to consider key processes of media change, using a number of critical perspectives. Case studies range from reality television to professional journalism, from blogging to control of copyright, from social networking sites to indigenous media, in Europe, North America, Asia and elsewhere. Among the theoretical approaches and issues addressed are:

  • critical realism
  • post-structuralist approaches to media and culture
  • Pierre Bourdieu and field theory
  • public sphere theory - including post-Habermasian versions
  • actor network theory
  • Marxist and post-Marxist theories, including contemporary critical theory
  • theories of democracy, antagonism and difference.
This volume is essential reading for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book brings together major and emerging international media analysts to consider key processes of media change, using a number of critical perspectives. Case studies range from reality television to professional journalism, from blogging to control of copyright, from social networking sites to indigenous media, in Europe, North America, Asia and elsewhere. Among the theoretical approaches and issues addressed are:

  • critical realis
  • post-structuralist approaches to media and culture
  • Pierre Bourdieu and field theory
  • public sphere theory – including post-Habermasian versions
  • actor network theory
  • Marxist and post-Marxist theories, including contemporary critical theory
  • theories of democracy, antagonism and difference.

This volume is essential reading for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Cresc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415447997
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000396007
Ilość stron:
312
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Why Media Studies Needs Better Social Theory  Part 1: Power and Democracy  2. Media and the Paradoxes of Pluralism  3. Neoliberalism, Social Movements, and Change in Media Systems in the Late Twentieth Century  4. Recognition and the Renewal of Ideology Critique  5. Cosmopolitan Temptations, Communicative Spaces and the European Union  Part 2: Spatial Inequalities  6. Neoliberalism, Imperialism and the Media  7. One Letter, Two Presidents and a Global Audience: The Shifting Spatialities of Contemporary Communication  8. Rethinking the Digital Age  9. Media and Mobility in a Transnational World  Part 3: Spectacle and the Self  10. Form and Power in an Age of Continuous Spectacle  11. Spectacular Morality: Reality Television, Individualisation and the Remaking of the Working Class  12. Variations on the Branded Self: Theme, Invention, Improvisation and Inventory  Part 4: Media Labour and Production  13. Step Away from the Croissant: Media Studies 3.0  14. Sex and Drugs and Bait and Switch: Rockumentary and the New Model Worker  15. Journalism: Expertise, Authority and Power in Democratic Life  16. Media Making and Social Reality

David Hesmondhalgh is Professor of Media and Music Industries in the Institute of Communcations Studies at the University of Leeds. His books include The Cultural Industries (2nd edition, 2007), Media Production (2006) and Understanding Media: Inside Celebrity (with Jessica Evans, 2005).

Jason Toynbee is Senior Lecturer in Media Studies at the Open University. His books include Bob Marley: Herald of a Postcolonial World? (2007), Analysing Media Texts (with Marie Gillespie, 2006) and Making Popular Music (2000).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia