• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Media and Gender Dynamics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Media and Gender Dynamics

ISBN-13: 9783639231915 / Angielski / Miękka / 2010 / 160 str.

Duncan Mainye Omanga
The Media and Gender Dynamics Duncan Mainye Omanga 9783639231915 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Media and Gender Dynamics

ISBN-13: 9783639231915 / Angielski / Miękka / 2010 / 160 str.

Duncan Mainye Omanga
cena 263,91
(netto: 251,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Most studies on gender have tended to focus more on the real world ignoring the equally if not more influential symbolic world of the media. In the 21st century the Television has emerged as one of the most significant socializing agent whose influence has largely been perceived to be confined to the global west. With a unique focus on the fast growing Kenyan Media environment, this book provides critical insights on how the media subtly constructs gender in their programming and the subsequent influences on perceptions of masculinity and femininity. This study also challenges previous studies on Media and Gender that have marginalized the rising objectification and commodification of men and masculinities, while also shedding new light on the representation of women and the subsequent perceptions drawn by heavy users of television.This work is relevant for Researchers, scholars and policy makers in Media and Communication studies.Further, it is equally relevant to practitioners and Scholars of Gender issues especially those interested in the relationship between Gender and the Medi

Most studies on gender have tended to focus more on the real world ignoring the equally if not more influential symbolic world of the media. In the 21st century the Television has emerged as one of the most significant socializing agent whose influence has largely been perceived to be confined to the global west. With a unique focus on the fast growing Kenyan Media environment, this book provides critical insights on how the media subtly constructs gender in their programming and the subsequent influences on perceptions of masculinity and femininity. This study also challenges previous studies on Media and Gender that have marginalized the rising objectification and commodification of men and masculinities, while also shedding new light on the representation of women and the subsequent perceptions drawn by heavy users of television.This work is relevant for Researchers,scholars and policy makers in Media and Communication studies.Further,it is equally relevant to practitioners and Scholars of Gender issues especially those interested in the relationship between Gender and the Media.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639231915
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
160
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mainye has experience in teaching Media and Communcation Studies in several Kenyan universities.He is at the moment finalising his PHD at the Bayreuth International Graduate School of African Studies in the Universty of Bayreuth-Germany.He has published on Media,Terrorism and Gender.He is married to Pamela and they have a son, Travis.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia