• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Media Industries and Their Markets: Quantitative Analyses » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Media Industries and Their Markets: Quantitative Analyses

ISBN-13: 9780230277700 / Twarda / 2010 / 231 str.

¬Abar;¬Abar
The Media Industries and Their Markets: Quantitative Analyses Badillo, P. 9780230277700 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Media Industries and Their Markets: Quantitative Analyses

ISBN-13: 9780230277700 / Twarda / 2010 / 231 str.

¬Abar;¬Abar
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book looks at quantitative studies on media markets, examining economic environment, supply and concentration in the media, and demand. It presents the most recent econometric research on the media and their markets, and provides insights on media enterprises, such as, corporate strategy, marketing and advertizing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonometria
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Seria wydawnicza:
Applied Econometrics Association Series
ISBN-13:
9780230277700
Rok wydania:
2010
Wydanie:
2010
Numer serii:
000306992
Ilość stron:
231
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
14.2 x 22.3 x 2.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction to Quantitative Studies of Media Markets; P.Y Badillo & J.B.Lesourd Impediments to a Global Information Society; R.G.Picard Hybrid Business Models in Web 2.0 New Ventures; C.Garonne & F.Weygand Management of Hybrid Broadcasting Model: Seeking for Public and Commercial Interests; S.Z.Fiser The Dynamics of Media Business Models: Innovation, Versioning and Blended Media; P.Y.Badillo & D.Bourgeois The Dynamics of Media Concentration: the American Experience; E.M.Noam Measuring Media Concentration; P.Iosifidis Concentration in the Media Industry: Drivers and Quantitative Analysis. The Case of the French Press Industry; J.B.Lesourd & P.Y.Badillo The Effects of Competition in the Profitability of European Television Channels; J.P.Artero , C.Etayo , M.Herrero, M.Medina & A.Sanchez-Tabernero Preference for Flat-Rate Media Access Fees: A Behavioral Economics Interpretation; H.Mitomo & T.Otsuka Explaining Prices Paid for Television Ad Time: The Purchasing Profile Model; W.W.Fu, H.Li & S.Wildman Advertising Media Strategies in the Film Industry; C.Elliott & R.Simmons Demand for Movies in Europe and the Effects of Multiplex Diffusion: A Panel Approach; O.Dessy & M.Gambaro Quantitative Studies on Media Markets: Concluding Comments; O.Güvenen


PATRICK-YVES BADILLO is a Professor at Aix-Marseille University, France; formerly Director of the School of Journalism and Communication of Marseille, 1997-2008; Director and Founder of the Research Institute on Information and Communication; Project Manager, French National Research Agency. Recent publications: Les 100 mots des Télécommunications, Le Nomadisme Numérique, Le Calcul Intensif, Ecologie des Médias.
 
JEAN-BAPTISTE LESOURD is a Professor at Université de la Méditerranée, France (School of Journalism and Communication of Marseille). He is collaborating with several universities worldwide: University of Geneva (School of Business) in Switzerland, and the University of Western Australia (School of Economics and Commerce). He is interested in economic and financial information, in the economics of media, and in the ethics of financial communication. He has published several books and a number of refereed papers.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia