• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Measurement of Customer Satisfaction: Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Measurement of Customer Satisfaction: Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal

ISBN-13: 9783640834457 / Angielski / Miękka / 2011 / 76 str.

David Willemsen
The Measurement of Customer Satisfaction: Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal Willemsen, David 9783640834457 GRIN Verlag oHG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Measurement of Customer Satisfaction: Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal

ISBN-13: 9783640834457 / Angielski / Miękka / 2011 / 76 str.

David Willemsen
cena 239,06
(netto: 227,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 228,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Research Paper (undergraduate) from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, RWTH Aachen University (Lehrstuhl Wirtschaftswissenschaften fur Ingenieure und Naturwissenschaftler ), language: English, abstract: Only those companies that fully satisfy their customers will be able to maintain a top market position in the long run. Despite the fact that this rule has been known for a very long time, it has drastically gained in importance in the last years. The reasons are multifarious, but three main aspects can be named: the upswing of customer needs, exacerbating competition, and more complex market conditions. Rising customer demands can best be explained by a growing range of products competing against each other. In times of fierce competition, companies must deliver optimal products for the purpose of maintaining their competitiveness and strengthening their market positions. To ensure maximum customer loyalty, it is essential to know the status quo regarding the so called customer satisfaction and how consumer needs developed over time. This thesis presents the current state of research in the field of customer satisfaction measurement. In its macro-structure it can be divided into a theoretical and an empirical part. In the first one, the main measurement and calculation methods are described and discussed with focus on their capability to provide valid and reliable results concerning customer satisfaction. Chapter 2 sets the thematic framework by examining different conceptions of the formation of customer satisfaction. On this basis, a coarse presentation and categorization of prevalent measurement approaches is given. Not all of those approaches are up to today's standard of providing valid and reliable measures. Hence, in Chapter 3, only the promising subset of those approaches is further analyzed. Those methods are critically analyzed and assessed with the help o

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
GRIN Verlag oHG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640834457
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
76
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.46
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia