• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers

ISBN-13: 9783838375779 / Angielski / Miękka / 2010 / 240 str.

Linyuan Guo
The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers Linyuan Guo 9783838375779 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Meaning of Curriculum Reform for Chinese Teachers

ISBN-13: 9783838375779 / Angielski / Miękka / 2010 / 240 str.

Linyuan Guo
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 353,37
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

China, the country with the largest and oldest public education system, is transforming its education system through a large-scale curriculum reform. The new national curriculum marks a dramatic change in the underlying educational philosophy and practices, which have deep cultural and historical roots in Chinese society. During this system-wide curricular change, Chinese teachers find themselves, more or less, situated in an ambivalent space. They are aware of the curricular change, but uncertain about what change means to them. Many teacher are experiencing resistance borne out of the feelings of lost and the challenges to their identities. Through an interpretive inquiry, new understandings of teacher identity transformation, cross-cultural curriculum conversations, and the psychic and social dynamics of teachers' learning are explored and presented in this book. Examplifying an engaged transnational conversation between East Asian and Western contexts, this book suggests new discourses for enhancing cross-cultural understandings in curriculum studies and curriculum internationlization.

China, the country with the largest and oldest public education system, is transforming its education system through a large-scale curriculum reform. The new national curriculum marks a dramatic change in the underlying educational philosophy and practices,which have deep cultural and historical roots in Chinese society. During this system-wide curricular change,Chinese teachers find themselves, more or less,situated in an ambivalent space. They are aware of the curricular change,but uncertain about what change means to them. Many teacher are experiencing resistance borne out of the feelings of lost and the challenges to their identities. Through an interpretive inquiry, new understandings of teacher identity transformation, cross-cultural curriculum conversations, and the psychic and social dynamics of teachers learning are explored and presented in this book. Examplifying an engaged transnational conversation between East Asian and Western contexts, this book suggests new discourses for enhancing cross-cultural understandings in curriculum studies and curriculum internationlization.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838375779
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
240
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Linyuan Guo is Assistant Professor in the Faculty of Education at the University of Prince Edward Island. Her interests and contributions are in the areas of curriculum studies, international education, teacher education, education change, and interpretive studies in eduction.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia