• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Mathematics Teacher in the Digital Era: An International Perspective on Technology Focused Professional Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Mathematics Teacher in the Digital Era: An International Perspective on Technology Focused Professional Development

ISBN-13: 9789401779470 / Angielski / Miękka / 2016 / 417 str.

Alison Clark-Wilson; Ornella Robutti; Nathalie Sinclair
The Mathematics Teacher in the Digital Era: An International Perspective on Technology Focused Professional Development Clark-Wilson, Alison 9789401779470 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Mathematics Teacher in the Digital Era: An International Perspective on Technology Focused Professional Development

ISBN-13: 9789401779470 / Angielski / Miękka / 2016 / 417 str.

Alison Clark-Wilson; Ornella Robutti; Nathalie Sinclair
cena 685,93 zł
(netto: 653,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 655,41 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Offering research articles and descriptive texts, this book addresses the key issue of the initial education and lifelong professional learning of teachers of mathematics to enable them to realize the affordances of educational technology for mathematics.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Mathematics Education in the Digital Era
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789401779470
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000450925
Ilość stron:
417
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"There is no doubt that today we have entered the digital era, and that integrating this reality into mathematics education is no longer an option. ... There is no doubt that this book well reflects the current state of the art in this area ... . I recommend its reading to all those who are interested in technology focused teacher practices and teacher professional development." (Michèle Artigue, Educational Studies in Mathematics, Vol. 90, 2015)

"It is useful to anyone who wants to get a clear picture of what we know about the uses of technology through the lens of the teacher in real mathematics classrooms ... . It affords reading from multiple perspectives and promises to be a good tool for teacher education and post-graduate courses. It will also serve as an informative basis on which to engage in further research and acquire sensitivity to new contexts and technological developments for mathematics education." (Chronis Kynigos, Technology, Knowledge and Learning, Vol. 19, 2014)

Contents.- Opening section. –Foreword: David Pimm.- Introduction: Alison Clark-Wilson, Ornella Robutti and Nathalie Sinclair.- Chapter 0: Interactions between teacher, student, software and mathematics: Getting a purchase on learning with technology: John Mason.- Section A.- Chapter 1: Exploring the quantitative and qualitative gap between expectation and implementation: A survey of English mathematics teachers’ uses of ICT: Nicola Bretscher.- Chapter 2: Teaching with digital technology: Obstacles and opportunities: Michael Thomas and Joann Palmer.- Chapter 3: A developmental model for adaptive and differentiated instruction using classroom networking technology: Allan Bellman, Wellesley R Foshay and Danny Gremillion.- Chapter 4: Integrating technology in the primary school mathematics classroom: The role of the teacher: María Trigueros, María-Dolores Lozano and Ivonne Sandoval.- Chapter 5: Technology integration in secondary school mathematics: The development of teachers’ professional identities: Merrilyn Goos.- Chapter 6: Teaching roles in a technology intensive core undergraduate mathematics course: Chantal Buteau and Eric Muller.- Section B.- Chapter 7: Digital technology and mid-adopting teachers’ professional development: a case study: Paul Drijvers, Sietske Tacoma, Amy Besamusca, Cora van den Heuvel, Michiel Doorman and Peter Boon.- Chapter 8: Teaching mathematics with technology at the kindergarten level :Resources and orchestrations: Ghislaine Geuedet, Laetitia Bueno-Ravel, Caroline Poisard.- Chapter 9: How do teachers integrate technology in their practices? A focus on their instrumental geneses: Mariam Haspekian.- Chapter 10: A methodological approach to researching the development of teachers’ knowledge in a multi-representational technological setting:  Alison Clark-Wilson.- Chapter 11: Teachers and technologies: Shared constraints, common responses: Maha Abboud-Blanchard.- Chapter 12: Didactic incidents: A way to improve the professional development of mathematics teachers: Gilles Aldon.- Section C.- Chapter 13. Meta-didactical transposition: A theoretical model for teacher education programs: Ferdinando Arzarello, Annalisa Cusi, Rossella Garuti, Nicolina Malara, Francesca Martignone, Ornella Robutti and Cristina Sabena.- Chapter 14: Frameworks for analysing the expertise that underpins successful integration of digital technologies into everyday teaching practice: Kenneth Ruthven.- 15. Conclusion: Alison Clark-Wilson, Ornella Robutti and Nathalie Sinclair.-Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia