• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Marketplace of Democracy: Electoral Competition and American Politics » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Marketplace of Democracy: Electoral Competition and American Politics

ISBN-13: 9780815755791 / Angielski / Miękka / 2006 / 330 str.

Michael P. McDonald; John Samples
The Marketplace of Democracy: Electoral Competition and American Politics McDonald, Michael P. 9780815755791 Brookings Institution Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Marketplace of Democracy: Electoral Competition and American Politics

ISBN-13: 9780815755791 / Angielski / Miękka / 2006 / 330 str.

Michael P. McDonald; John Samples
cena 102,85 zł
(netto: 97,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 101,59 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Since 1998, U.S. House incumbents have won a staggering 98 percent of their reelection races. Electoral competition has also declined in some state and primary elections. "The Marketplace for Democracy" combines the resources of two eminent research organizationsBrookings and the Cato Instituteto address several important questions about our democratic system. How pervasive is the lack of competition in arenas only previously speculated on, such as state legislative contests and congressional primaries? What have previous reform efforts, such as direct primaries and term limits, had on electoral competition? What are the effects of redistricting and campaign finance regulation? What role do third parties play? In sum, what does all this tell us about what might be done to increase electoral competition? The authors, including a number of today's most important scholars in American politics, consider the historical development, legal background, and political aspects of a system that is supposed to be responsive and accountable yet for many is becoming stagnant, self-perpetuating, and tone-deaf. How did we get to this point, and whatif anythingshould be done about it?

Elections are the vehicles through which Americans choose who governs them, and the power of the ballot is still the best lever ordinary citizens have in keeping public officials accountable. The Marketplace of Democracy considers different policy options for increasing the competition needed to keep American politics vibrant, responsive, and democratic. Contributors include Stephen Ansolabehere (MIT), William D. Berry (Florida State University), Bruce Cain (University of CaliforniaBerkeley), Thomas Carsey (Florida StateUniversity) James Gimpel (University of Maryland) John Hanley (UCBerkeley), John Mark Hansen (University of Chicago), Paul S. Herrnson (University of Maryland) Gary Jacobson (University of CaliforniaSan Diego) Thad Kousser (UCSan Diego), Frances Lee (University of Maryland), John Matsusaka (University of Southern California), Kenneth Mayer (University of WisconsinMadison), Michael P. McDonald (Brookings Institution and George Mason University), Jeffrey Milyo (University of MissouriColumbia), Richard Niemi (University of Rochester) Nate Persily (University of Pennsylvania Law School), Lynda Powell (University of Rochester), David Primo (University of Rochester), John Samples (Cato Institute), and James Snyder Jr. (MIT). "

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Wydawca:
Brookings Institution Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780815755791
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
330
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.96 x 15.39 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
McDonald, Michael P. Michael P. McDonald is an assistant professor at G... więcej >
Samples, John John Samples directs Cato's Center for Representat... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia