• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

ISBN-13: 9780415584456 / Angielski / Twarda / 2010 / 250 str.

Mike Molesworth; Lizzie Nixon; Richard Scullion
The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer Mike Molesworth Lizzie Nixon Richard Scullion 9780415584456 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer

ISBN-13: 9780415584456 / Angielski / Twarda / 2010 / 250 str.

Mike Molesworth; Lizzie Nixon; Richard Scullion
cena 632,81
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Until recently government policy in the UK has encouraged an expansion of Higher Education to increase participation and with an express aim of creating a more educated workforce. This expansion has led to competition between Higher Education institutions, with students increasingly positioned as consumers and institutions working to improve the extent to which they meet 'consumer demands'. Especially given the latest government funding cuts, the most prevalent outlook in Higher Education today is one of business, forcing institutions to reassess the way they are managed and promoted to ensure maximum efficiency, sales and 'profits'. Students view the opportunity to gain a degree as a right, and a service which they have paid for, demanding a greater choice and a return on their investment. Changes in higher education have been rapid, and there has been little critical research into the implications. This volume brings together internationally comparative academic perspectives, critical accounts and empirical research to explore fully the issues and experiences of education as a commodity, examining:

  • the international and financial context of marketisation
  • the new purposes of universities
  • the implications of university branding and promotion
  • league tables and student surveys vs. quality of education
  • the higher education market and distance learning
  • students as 'active consumers' in the co-creation of value
  • changing student experiences, demands and focus.
With contributions from many of the leading names involved in Higher Education including Ron Barnett, Frank Furedi, Lewis Elton, Roger Brown and also Laurie Taylor in his journalistic guise as an academic at the University of Poppleton, this book will be essential reading for many.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Educational Policy & Reform
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415584456
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
250
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

@contents: 1. Introduction to the Marketisation of Higher Education and the Student as Consumer  Section I: Marketisation of Higher Education in Context  2. The March of the Market  3. Markets, Government, Funding and the Marketisation of UK Higher Education  4. The Marketised University: Defending the Indefensible  5. Adopting Consumer Time and the Marketing of Higher Education  6. Complexity Theory  Section II: The Marketised Higher Education Institution  7. Vision, Values and International Excellence  8. From Accrington Stanley to Academia?  9. Branding a University  10. Access Agreements, Widening Participation and Market Positionality  11. ‘This place is not at all what I had expected’: Student Demand for Authentic Irish Experiences in Irish Studies Programmes  12. The Student as Consumer  Section III: Students, Consumers and Citizens  13. The Consumer Metaphor Versus the Citizen Metaphor  14. Constructing Consumption  15. 'A degree will make all your dreams come true': Higher Education as the Management of Consumer Desires  16. How Choice in Higher Education can Create Conservative Learners  17. Pedagogy of Excess  18. Arguments, Responsibility and What is to be Done About Marketisation  19. A Concluding Message from the Vice-Chancellor of Poppleton University



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia