• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Marketisation of Higher Education: Concepts, Cases, and Criticisms » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Marketisation of Higher Education: Concepts, Cases, and Criticisms

ISBN-13: 9783030674403 / Angielski / Twarda / 2021 / 466 str.

John D. Branch; Bryan Christiansen
The Marketisation of Higher Education: Concepts, Cases, and Criticisms John D. Branch Bryan Christiansen 9783030674403 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Marketisation of Higher Education: Concepts, Cases, and Criticisms

ISBN-13: 9783030674403 / Angielski / Twarda / 2021 / 466 str.

John D. Branch; Bryan Christiansen
cena 645,58 zł
(netto: 614,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 616,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Educational Policy & Reform
Business & Economics > Education
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Marketing and Communication in Higher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030674403
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000822535
Ilość stron:
466
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction

2. The Marketisation of Higher Education: Antecedents, Processes, and Outcomes
3. Emerging Ideas of 'New Governance' in Higher Education
4. E-Learning and the Marketisation of Higher Education
5. The Place of University Social Responsibility in the Marketisation of Higher Education
6. Avoiding Marketisation: An Exploration of Universities' Social Responsibility in Mexico
7. Managing Diversity Through Internationalisation: The Study in Turkey Initiative
8. Promoting the Russian Higher Education System in Global Hyper-Competition
9. Shift to Market Orientation? The Changing Trend of Higher Education Sector in India
10. The Digital Transformation of the Commercial Area of a Peruvian Business School
11. Gaming the Rankings: Richard Freeland and the Dramatic Rise of Northeastern University
12. Gender and the Marketisation of Higher Education: A Nordic Tale
13. The Determinants of International Student Mobility in United Kingdom Higher Education
14. English Medium Instruction as a Vehicle for Language Teaching or a Product of Marketing?
15. Service Quality in Higher Education: Where Are We and Where to Go?
16. Understanding How the Marketisation of Higher Education Contributes to Increased Income Inequality and Decreased Social Mobility
17. The Footballisation of European Higher Education: Different Fields, Similar Games
18. Neoliberal Higher Education and Its Discontents

John D. Branch is Professor at the Ross School of Business at the University of Michigan, Ann Arbor, USA.

Bryan Christiansen is President of Global Research Society LLC in Colorado Springs, USA.

This edited volume explores the nature, scope, and consequences of the marketisation of higher education. Chapters identify different practices which reflect the marketisation of higher education, and offer various perspectives on the policies and procedures which stimulate and regulate it. The volume takes a holistic approach, following the notion that the marketisation of higher education both drives and is driven by the universities which form the higher education market.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia