• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Marketing Plan of Solar Frame in Germany: Marketing Plan - Mix of Photovoltaik » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Marketing Plan of Solar Frame in Germany: Marketing Plan - Mix of Photovoltaik

ISBN-13: 9783656139386 / Angielski / Miękka / 2012 / 64 str.

Shanshan Ren
The Marketing Plan of Solar Frame in Germany: Marketing Plan - Mix of Photovoltaik Ren, Shanshan 9783656139386 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Marketing Plan of Solar Frame in Germany: Marketing Plan - Mix of Photovoltaik

ISBN-13: 9783656139386 / Angielski / Miękka / 2012 / 64 str.

Shanshan Ren
cena 209,42 zł
(netto: 199,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 208,28 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Bachelor Thesis from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Highschool of Amsterdam (HES Hogeschool voor Economische Studies), course: Marketing, language: English, abstract: Problem statement Solar products have been used more often in people's daily life with the development of technology. From year 2005, Chinese companies accelerated their development of solar panels. Even China government has started promoting companies to develop solar technology and use solar products. Many companies and factories are producing and selling the solar panels. But there are no more than 20 factories that produce solar panel frames, and less than 40 companies that sell solar frame only. In fact, the whole world is getting more interested in solar panel applications, thus the demand for solar panels is increasing as well. As all we know each solar panel needs one solar frame, a higher demand for solar panel means a higher demand for solar frames, as a result, the current demand for solar frames exceeds of its supplies. Thus, Joyance, a Bedding company, wants to conduct some marketing research about German solar frame's market to decide if it should enter into the German market. This dissertation aims to find out if Joyance should enter into solar frame market and how to enter by the external and internal analysis? Abstract This thesis describes analyses and evaluates Joyance's strategy to enter the German market for solar panel frames. Joyance originally is a manufacturer of bed-frames. On the basis of external and internal analysis this thesis focuses on the general decision to enter the German market by using five-force, SWOT, DOWS and marketing matrix analysis. The external analysis shows that the demand of German market for solar panel frames is significant. Our research shows that the market size of solar panel frame is around 47 million Euros in 2010 and is still growing. It is

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656139386
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
64
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia