• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Market Value Process: Bridging Customer & Shareholder Value » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Market Value Process: Bridging Customer & Shareholder Value

ISBN-13: 9780787902759 / Angielski / Twarda / 1996 / 272 str.

Alan S. Cleland; Albert V. Bruno
The Market Value Process: Bridging Customer & Shareholder Value Cleland, Alan S. 9780787902759 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Market Value Process: Bridging Customer & Shareholder Value

ISBN-13: 9780787902759 / Angielski / Twarda / 1996 / 272 str.

Alan S. Cleland; Albert V. Bruno
cena 216,88
(netto: 206,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 215,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Discover a unique, cross-functional approach to developing strategy

Earn the loyalty of your customers and the allegiance of your shareholders at the same time. The Market Value Process provides a groundbreaking, practical approach to linking customer and shareholder value in a marketplace where price-cutting is king. It details a twelve-step framework for determining how well customer needs are being met, building strategies for meeting those needs, and ensuring those strategies create enough customer and shareholder value to work successfully. With new thoughts on topics such as teamwork and core competencies, this book defines a general management and financial approach to strategy building every executive should consider.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Inwestycje i papiery wartościowe
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
Jossey-Bass Business & Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787902759
Rok wydania:
1996
Numer serii:
000034485
Ilość stron:
272
Waga:
0.61 kg
Wymiary:
24.28 x 18.62 x 2.44
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

PrefaceThe Authors
Part One: Introduction and Principles
1. Using the Market Value Process
2. Learning the Principles
Part Two: The Diagnosis
3. Winning Customers with Creative Market Definition
4. Using Scenarios to Envision Market Evolution
5. Will the Market Reward Your Investment?
6. Delivering Quality Through Product and Non–product Benefits
7. Pricing to Please Customers and Shareholders
8. Managing Internal Costs
Part Three: The Bridge
9. Building Profitable Precision Strategies
Part Four: The Payoff
10. Mapping Poststrategy Customer Value
11. Envisioning Revenue Growth
12. Mapping Shareholder Value
13. Selecting Strategies, Setting Objectives, and Allocating Resources
14. Implementing Presicion Strategies
AppAndix: An Overview of a Precision Strategy
GlossaryNotesIndex

Earn the loyalty of your customers and the allegiance of your shareholders at the same time. The Market Value Process provides a groundbreaking, practical approach to linking customer and shareholder value in a marketplace where price–cutting is king. It details a twelve–step framework for determining how well customer needs are being met, building strategies for meeting those needs, and ensuring those strategies create enough customer and shareholder value to work successfully. With new thoughts on topics such as teamwork and core competencies, this book defines a general management and financial approach to strategy building every executive should consider.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia