• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Management of Luxury: An International Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Management of Luxury: An International Guide

ISBN-13: 9780749481827 / Angielski / Miękka / 2018 / 496 str.

Benjamin Berghaus; Gunter Muller-Stewens; Sven Reinecke
The Management of Luxury: An International Guide Berghaus, Benjamin 9780749481827 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Management of Luxury: An International Guide

ISBN-13: 9780749481827 / Angielski / Miękka / 2018 / 496 str.

Benjamin Berghaus; Gunter Muller-Stewens; Sven Reinecke
cena 188,76
(netto: 179,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 185,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Examine luxury branding on a global scale, with more than fifty cutting edge contributions from the foremost thought leaders in luxury management and marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749481827
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
496
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 3.43
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The Management of Luxury is probably the only book the specialist working in luxury brand management needs to feel more prepared to tackle the challenges the luxury market poses - and be able to make more informed decisions." Branduniq.com (Review of 1st edition)

    • Chapter - 00: Preface;
  • Section - ONE: The luxury market;
    • Chapter - 01: The market and business of luxury: an introduction [Günter Müller-Stewens and Benjamin Berghaus];
    • Chapter - 02: Classifying luxury and prodigality [Michael Jäckel];
    • Chapter - 03: Exploring luxury consumer behaviour [Prokopsis Theodoridis and Sofia Vassou];
    • Chapter - 04: Identity-based luxury brand management [Klaus Heine, Michel Phan and Vera Waldschmidt];
  • Section - TWO: Luxury brand strategy;
    • Chapter - 05: Public luxury representatives [Michael Breazeale, Christopher R Long and Daniela Ott];
    • Chapter - 06: Curating the creative genius in luxury firms [Charles Aaron Lawry and Sabrina Helm];
    • Chapter - 07: Arts meet luxury brands [Carsten Baumgarth, Nicole Lohrisch and Olga Louisa Kastner];
    • Chapter - 08: Luxury as societal mentor [George Panigyrakis and Eirini Koronaki];
    • Chapter - 09: Preserving luxury exclusivity through art [Claude Chailan and Ivan Valek];
    • Chapter - 10: Brand charismatic legitimacy and marketing of adoration [Delphine Dion and Eric Arnould];
    • Chapter - 11: Digital media in monobrand stores [Marcus SchÖgel and Timo Tischer];
  • Section - THREE: Luxury business strategy;
    • Chapter - 12: Gravity shift from West to East [Philip Beil, Fabian Sommerrock and Alexander Gaus];
    • Chapter - 13: The Chinese market: entry modes [Rui Wang, Kaibin He and Yue Wen];
    • Chapter - 14: Entering the Chinese market [Rui Wang, Kaibin He and Yue Wen];
    • Chapter - 15: Managing brand extensions in the luxury industry [Klaus-Peter Wiedmann, Christiane Klarmann, Nadine Hennigs, Stefan Behrens and Alexander Stigelski];
    • Chapter - 16: Luxury brands enter the online market [Elisa Arrigo];
    • Chapter - 17: Competing as a luxury SME [France Riguelle and Didier Van Caillie];
    • Chapter - 18: Insisting on luxury to survive [Michael Reinhold and Emil Annen];
    • Chapter - 19: Managing price fluctuations of raw materials through innovation [Anne-Flore Maman and Camille Depigny];
    • Chapter - 20: The Counterfeit Timer© [Anne-Flore Maman];
    • Chapter - 21: Acting on luxury counterfeiting [Ludovica Cesareo and Alberto Pastore];
    • Chapter - 22: Luxury brands as employers [Verena Batt and Benjamin Berghaus];
    • Chapter - 23: The impact of luxury brands on employees [Benjamin Berghaus and Sven Reinecke];
  • Section - FOUR: Luxury responsibility;
    • Chapter - 24: Heritage of luxury and responsibility [Duane Windsor];
    • Chapter - 25: Luxury organizations and responsibility: a toolbox [Farah Montesa and René Rohrbeck];
    • Chapter - 26: Luxury organizations and social responsibility: a case study [David S Waller and Anurag G Hingorani];
    • Chapter - 27: Index

Benjamin Berghaus is Head of the Competence Center for Luxury Management at the Institute of Marketing of University of St. Gallen (HSG), Switzerland. Günter Müller-Stewens is Professor Emeritus of the Institute of Management and Strategy at the University of St. Gallen, Switzerland. His most recent main research interest is corporate strategy, as well as the competencies and contributions of strategists in organizations. Sven Reinecke is Associate Professor of Business Administration, specialized in Marketing, and Director of the Institute of Marketing at the University of St.Gallen (HSG), Switzerland.

Berghaus, Benjamin Benjamin Berghaus is Manager of the Research Progr... więcej >
Muller-Stewens, Gunter Gunter Muller-Stewens is Professor of Management a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia