• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Making of European Consumption: Facing the American Challenge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Making of European Consumption: Facing the American Challenge

ISBN-13: 9781137374035 / Angielski / Twarda / 2015 / 256 str.

Per Lundin; Thomas Kaiserfeld
The Making of European Consumption: Facing the American Challenge Lundin, P. 9781137374035 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Making of European Consumption: Facing the American Challenge

ISBN-13: 9781137374035 / Angielski / Twarda / 2015 / 256 str.

Per Lundin; Thomas Kaiserfeld
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

American ideals and models feature prominently in the master narrative of post-war European consumer societies. Some claim that the American way of life ultimately gained hegemony in Europe. The authors of this book assert that a crucial dimension is missing from the claim of American hegemony - namely, the realities of European power, and the often-complex actions taken by Europeans. In this volume, scholarship from different European countries demonstrates that Europeans maintained myriad views of America; Europeans did not appropriate a homogenous notion of America. The chapters illustrate how, by distinguishing between product and process innovations enables, patterns of appropriation become apparent. The contributors to this volume demonstrate that American elements - from models to practices to technologies - were more prominent in European process innovations than in product innovations. And, ultimately, post-war European consumption is best described as a process of selective appropriation -rather than the wholesale acceptance or rejection - of American ideals and models.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
History > Europe - General
History > United States - 20th Century
History > Modern - 20th Century - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137374035
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
256
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

Introduction; Per Lundin 1. Negotiating American Modernity in Twentieth-century Europe; Mary Nolan 2. Americanization as Creolized Imagery: The Statue of Liberty During the Cold War; David Nye 3. Forging Europe's Foodways: The American Challenge; Karin Zachmann 4. Tackling Norwegian Cold: The Breakthrough of Home Freezing; Terje Finstad, Stig Kvaal, and Per Østby 5. Americanization and Authenticity: Italian Food Products and Practices in the 1950s and 1960s; Emanuela Scarpellini 6. Love and Hate in Industrial Design: Europe's Design Professionals and America in the 1950s; Kjetil Fallan 7. Confronting the Lure of American Tourism: Modern Accommodation in the Netherlands; Adri A. Albert de la Bruhèze 8. Exploring European Travel: The Swedish Package Tour; Thomas Kaiserfeld 9. Coping with Cars, Families, and Foreigners: Swedish Postwar Tourism; Per Lundin

Adri A. Albert de la Bruhèze, University of Twente, the Netherlands Kjetil Fallan, University of Oslo, Norway Terje Finstad, Norwegian University of Science and Technology Stig Kvaal, Norwegian University of Science and Technology Mary Nolan, New York University, USA David Nye, University of Southern Denmark Per Østby, Norwegian University of Science and Technology Emanuela Scarpellini, University of Milan, Italy Karin Zachmann, Technical University of Munich, Germany



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia