• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Leap to Globalization: Creating New Value from Business Without Borders » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Leap to Globalization: Creating New Value from Business Without Borders

ISBN-13: 9780787962111 / Angielski / Twarda / 2002 / 176 str.

Harry Korine; Pierre-Yves Gomez;Korine
The Leap to Globalization: Creating New Value from Business Without Borders Gomez, Pierre-Yves 9780787962111 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Leap to Globalization: Creating New Value from Business Without Borders

ISBN-13: 9780787962111 / Angielski / Twarda / 2002 / 176 str.

Harry Korine; Pierre-Yves Gomez;Korine
cena 151,85
(netto: 144,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 151,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Whereas previous research concentrated on articulating what global strategies look like in large multinational companies with decades of experience in operations abroad, The Leap to Globalization focuses on how globalizing is realized over time in companies that start from a narrow geographic base. Three characteristics differentiate globalizing as observed in current practice from simple international expansion. First, globalization implies a redefinition of customer value; second, globalizing is an entrepreneurial process that transforms the company; and third, speed plays an essential role in globalization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Exports & Imports
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
Jossey-Bass Business & Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780787962111
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000034485
Ilość stron:
176
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.57 x 16.05 x 1.68
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword (S. Ghoshal).

Acknowledgments.

Introduction.

1. Understanding the Value in Globalization.

2. Facing the Risks of Globalization.

3. Projection: Acting "As If " Global.

4. Absorption: Tackling the Risks of Globalizing.

5. Harmonization: Adapting to Changing Risks Over Time.

6. The Leap to Globalization: A Synthesis.

Conclusion: The Future of the New Globalizers.

Appendix: Research Methods.

Bibliography.

Index.

The Authors.

Harry Korine is assistant professor of strategic and international management at the London Business School. Pierre–Yves Gomez is professor of strategy and director of the Rodolphe Mérieux Foundation for Entrepreneurial Management at the École de Management de Lyon.

Regardless of industry or size, today more and more companies face the globalization decision. With technological advances and market opening proceeding apace, and with globally oriented competitors taking aim at the last bastions of local dominance, globalization is at the top of the executive agenda of many companies that have historically considered their markets local or regional. Now, even start–ups and high–quality specialists, as well as formerly local monopolies like telecommunications companies and utilities, urgently need to develop a strategy for business without borders.

Whereas previous research concentrated on articulating what global strategies look like in large multinational companies with decades of experience in operations abroad, The Leap to Globalization focuses on how globalizing is realized over time in companies that start from a narrow geographic base. Three characteristics differentiate globalizing as observed in current practice from simple international expansion. First, globalization implies a redefinition of customer value; second, globalizing is an entrepreneurial process that transforms the company; and third, speed plays an essential role in globalization.

Drawing on four years of field research covering twenty–two companies from sixteen industrial sectors, the authors –– both renowned experts in the field of strategic management –– provide a framework for managing the globalizing process. They show how companies can create new value from globalization by effectively marketing products, services, and competences anywhere, regardless of national borders. The analysis of both successful and unsuccessful cases reveals models of best practice in taking strategic action, building organizational competences, and adapting to changing risks. Concrete examples provide points of reference for achieving speed in globalizing without compromising sustainability.

Korine, Harry Harry Korine is an Adjunct Professor of Strategy a... więcej >
Gomez, Pierre-Yves Pierre-Yves Gomez is Professor of Strategic Manage... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia