• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet

ISBN-13: 9781137029300 / Angielski / Twarda / 2014 / 260 str.

Philip Seargeant; Caroline Tagg
The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet Seargeant, P. 9781137029300 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet

ISBN-13: 9781137029300 / Angielski / Twarda / 2014 / 260 str.

Philip Seargeant; Caroline Tagg
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This timely book examines language on social media sites including Facebook and Twitter. Studies from leading language researchers, and experts on social media, explore how social media is having an impact on how we relate to each other, the communities we live in, and the way we present a sense of self in twenty-first century society.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Sociolinguistics
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137029300
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
260
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.84 x 14.22 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

“This volume collects 10 diverse studies analysing language, identity and community on social media sites such as Facebook, Twitter and TripAdvisor. … the book is a significant contribution to the field of social media and identity construction for students and fellow researchers alike.” (Andrew Brindle, Discourse & Society, Vol. 28 (2), 2017)

“This volume opens a window for doing more research into language use on social media sites. … an insightful and exciting read for scholars in computer-mediated communication, discourse analysis and social media studies. The volume also offers insights for Chinese scholars who may seek to explore how the affordances of Chinese social media sites … shape Chinese people’s semiotic style choice. Readers may use this volume as a platform for further study of cross-cultural online communicative practices … .” (Wenge Chen, Pragmatics and Society, Vol. 7 (2), 2016)

Introduction: The Language of Social Media; Philip Seargeant and Caroline Tagg PART I: THE PERFORMANCE OF IDENTITY ON SOCIAL MEDIA 1. The Performance of a Ludic Self on Social Network(ing) Sites; Ana Deumert 2. Hoaxes, Hacking and Humour: Analysing Impersonated Identity on Social Network Sites; Ruth Page 3. 'Usually not one to complain but…': Constructing Identities in User-generated Online Reviews; Camilla Vásquez 4. Language Choice and Self-presentation in Social Media: The Case of University Students in Hong Kong; Carmen Lee 5. Entextualization and Resemiotization as Resources for Identification in Social Media; Sirpa Leppänen, Samu Kytölä, Henna Jousmäki, Saija Peuronen and Elina Westinen PART II: THE CONSTRUCTION OF COMMUNITY ON SOCIAL MEDIA 6. CoffeeTweets: Bonding around the Bean on Twitter; Michele Zappavigna 7. Audience Design and Language Choice in the Construction and Maintenance of Translocal Communities on Social Network Sites; Caroline Tagg and Philip Seargeant 8. Youth, Social Media and Connectivity in Japan; Toshie Takahashi 9. Investigating Language Policy in Social Media: Translation Practices on Facebook; Aoife Lenihan 10. Seeing Red: Social Media and Football Fan Activism; Frank Monaghan

Ana Deumert, University of Cape Town, South Africa Henna Jousmäki, University of Jyväskylä, Finland Samu Kytölä, University of Jyväskylä, Finland Carmen Lee, Chinese University of Hong Kong Aoife Lenihan, University of Limerick, Ireland Sirpa Leppänen, University of Jyväskylä, Finland Frank Monaghan, The Open University, UK Ruth Page, University of Leicester, UK Saija Peuronen, University of Jyväskylä, Finland Philip Seargeant, The Open University, UK Caroline Tagg, University of Birmingham, UK Toshie Takahashi, Waseda University, Japan Camilla Vásquez, University of South Florida, USA Elina Westinen, University of Jyväskylä, Finland Michele Zappavigna, University of New South Wales, Australia

Seargeant, Philip Philip Seargeant is Senior Lecturer in Applied Lin... więcej >
Tagg, Caroline Ken Hyland is Chair of Applied Linguistics and Dir... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia