• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research, Teaching and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research, Teaching and Practice

ISBN-13: 9783034310901 / Angielski / Miękka / 2012 / 320 str.

Gotti, Maurizio
The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research, Teaching and Practice Gotti, Maurizio 9783034310901 Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research, Teaching and Practice

ISBN-13: 9783034310901 / Angielski / Miękka / 2012 / 320 str.

Gotti, Maurizio
cena 429,88
(netto: 409,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 426,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume aims to explore what the field of business communication has accomplished so far and where it is heading. In addition to presenting new research, a number of the contributions included address the question of how business communication scholarship may be relevant to education and practice. While the multidimensional nature of the field does not allow a single answer to that question, the contributors generally agree that the language factor in international business is an intriguing mix of communicative skills that are receiving increased attention across disciplines. The contributions deal with a wide spectrum of business settings, including leadership and management situations, gatekeeping encounters in a variety of organizations and through a range of media and cultures, oral interaction in the workplace, marketing and PR discourse, on-line communication, management, organizational and corporate communication, and, finally, global aspects of integrated marketing communications. Methodologically, it includes a broad range of approaches, including work in discourse analysis and ethno-methodology, rhetoric and document design, intercultural pragmatics and writing studies, genre analysis, e-semantics and sociolinguistics."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Etymology
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Education
Wydawca:
Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783034310901
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000454942
Ilość stron:
320
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Priscilla Heynderickx/Sylvain Dieltjens/Geert Jacobs/Paul Gillaerts/Elizabeth de Groot: The Language Factor in International Business: New Perspectives on Research, Teaching and Practice - Brigitte Planken: The Changing Landscape of Business Communication: Developments and Directions in Research - Giuliana Garzone: Text Genres and Text Types in Business Communication: Theoretical Issues and Pedagogical Applications - Jo Mackiewicz: Strategies for Connecting Research Findings to Business Practice - Judith Ainsworth: The Competitive Advantage of Learning Languages for Specific Business Purposes - Carmela Briguglio: Promoting the Development of Intercultural Communication Skills for Multinational Work Settings - Jolanta Aritz/Robyn C. Walker: The Effects of Leadership Style on Intercultural Group Communication in Decision-Making Meetings - Jantien van Berkel/Marinel Gerritsen: Patient Information Leaflets in Flanders and the Netherlands: Unnecessary Differences? - Andreu van Hooft/Tuyet P. Truong: Language Choice and Persuasiveness: The Effects of the Use of English in Product Advertisements in Hong Kong - Gilian Neessen/Jos Hornikx: The Effect of Communication Modality on the Persuasiveness of Hedges and Pledges in Advertising Claims - Paola Catenaccio: The 'Value-Orientation' of Business Discourse: The Role of Corporate Social Responsibility in Business Communication: A Case Study - Donatella Malavasi: 'The Necessary Balance between Sustainability and Economic Success': An Analysis of Fiat's and Toyota's Corporate Social Responsibility Reports - Diane Goossens/Sylvie De Cock: Around Numbers: Combinations of Approximators and Numbers in Business News Reporting and in Academic Business English - Paul Sambre: Blurring Boundaries of the EU (Nano)Future in Italian: Cognitive Grammar as Discourse Analysis.

Priscilla Heynderickx is Assistant Professor at the Department of Applied Language Studies at Lessius Antwerp.
Sylvain Dieltjens is Assistant Professor at the Department of Applied Language Studies at Lessius Antwerp.
Geert Jacobs is Associate Professor at the Department of Linguistics at Ghent University.
Paul Gillaerts is Professor at the Department of Applied Language Studies at Lessius Antwerp.
Elizabeth de Groot is Assistant Professor in the Department of Business Communication Studies at Radboud University Nijmegen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia