• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Journal of the Learning Sciences: A Special Issue of the Journal of the Learning Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Journal of the Learning Sciences: A Special Issue of the Journal of the Learning Sciences

ISBN-13: 9780805895353 / Angielski / Miękka / 2004 / 192 str.

Elizabeth A. Davis; Naomi Miyake
The Journal of the Learning Sciences: A Special Issue of the Journal of the Learning Sciences Davis, Elizabeth A. 9780805895353 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Journal of the Learning Sciences: A Special Issue of the Journal of the Learning Sciences

ISBN-13: 9780805895353 / Angielski / Miękka / 2004 / 192 str.

Elizabeth A. Davis; Naomi Miyake
cena 275,14
(netto: 262,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This special issue works toward refining the understanding of a construct that has had a name for nearly 30 years and has been used by educators of all stripes for centuries. The introduction lays the groundwork for discussing the issues addressed throughout. Each of the papers address different aspects of a similar problem: How can we conceptualize, design, and assess the effects of scaffolding when it is implemented in a complex classroom system? The first article addresses a core problem in conceptualizing scaffolding: What are the specific goals of scaffolding provided in software tools? The next paper extends this consideration of how scaffolding mechanisms can complement each other and explores issues having to do with the complex settings in which scaffolding is used. A framework which synthesizes theoretical and design work done in cognitive science, psychology, educational technology, science education, and the learning sciences over the last three decades is the topic of the third paper. The final article presents a new method for analyzing the effects of scaffolding. This special issues closes with commentary covering different components of a definition of scaffolding, including the "what, why, and how" of scaffolding.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805895353
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
192
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.16 x 16.51 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Volume 13, Number 3, 2004
Contents:
GUEST EDITOR'S INTRODUCTION: E.A. Davis, N. Miyake, Explorations of Scaffolding in Complex Classroom Systems. ARTICLES: B.J. Reiser, Scaffolding Complex Learning: The Mechanisms of Structuring and Problematizing Student Work. I. Tabak, Synergy: A Complement to Emerging Patterns of Distributed Scaffolding. C. Quintana, B.J. Reiser, E.A. Davis, J. Krajcik, E. Fretz, R.G. Duncan, E. Kyza, D. Edelson, E. Soloway, A Scaffolding Design Framework for Software to Support Science Inquiry. B. Sherin, B.J. Reiser, D. Edelson, Scaffolding Analysis: Extending the Scaffolding Metaphor to Learning Artifacts. COMMENTARY: R.D. Pea, The Social and Technological Dimensions of Scaffolding and Related Theoretical Concepts for Learning, Education, and Human Activity.

Naomi Miyake, Elizabeth A. Davis



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia