• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Invisibility Factor: Administrators and Faculty Reach Out to First-Generation College Students » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Invisibility Factor: Administrators and Faculty Reach Out to First-Generation College Students

ISBN-13: 9781599425238 / Angielski / Miękka / 2010 / 158 str.

Teresa Heinz Housel; Vickie L. Harvey
The Invisibility Factor: Administrators and Faculty Reach Out to First-Generation College Students Housel, Teresa Heinz 9781599425238 Brown Walker Press (FL) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Invisibility Factor: Administrators and Faculty Reach Out to First-Generation College Students

ISBN-13: 9781599425238 / Angielski / Miękka / 2010 / 158 str.

Teresa Heinz Housel; Vickie L. Harvey
cena 131,19
(netto: 124,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 130,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This collective volume fills an important gap in first-generation college student research by simultaneously achieving several important goals. Collectively, the essays represent a balance of personal narrative, qualitative, and quantitative approaches that extend our understanding of the first-generation college student (FGS) experience. The essays review the existing literature on FGS; outline the barriers to college success faced by FGS; update the existing literature by introducing new and cutting-edge first-generation research; and recommend solutions to those in the trenches, who include support staff who design programs to support FGS.The books contributing authors bring important personal and scholarly expertise to the project. The authors include faculty, administrators, support services personnel, and former students at private liberal arts colleges, major research universities, community colleges, and comprehensive universities in urban and rural settings. The diverse perspectives represented in the essays will benefit administrators and staff working at diverse types of institutions with FGS. In addition, many of the authors were first-generation college students. Socio-economic background profoundly shapes a persons cultural transition into college and heavily determines what barriers to academic success he or she will face. This collections authors have a keen understanding of the FGS experience having made the transition into a foreign academic culture themselves.The books essays address the following topics of concern of staff who interact with FGS:- Understanding classism in the academy and class segregation on campus- Race, ethnicity, class, and immigration as they impact FGS campus experiences- Insight for developing successful first-generation support service programs- FGS emotional, academic, and cultural adjustment to campus life- The role of support groups in shaping the first-semester FGS college experience- The importance of mentoring in aiding FGS cultural transition to college- The impact of a FGS living situation (such as in a campus living-learning center) on academic and cultural transition

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Administration - General
Education > Counseling - Academic Development
Wydawca:
Brown Walker Press (FL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781599425238
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
158
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia