• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Impact of Social Media on the PR Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Impact of Social Media on the PR Industry

ISBN-13: 9783656512578 / Angielski / Miękka / 2013 / 132 str.

Iliyana Stareva
The Impact of Social Media on the PR Industry Iliyana Stareva 9783656512578 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Impact of Social Media on the PR Industry

ISBN-13: 9783656512578 / Angielski / Miękka / 2013 / 132 str.

Iliyana Stareva
cena 313,30
(netto: 298,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 312,43
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,0, University of Plymouth, language: English, abstract: The Public Relations industry has faced dramatic changes in the past few years in terms of new technology and media channels as well as new opportunities for communicating with clients and businesses. The main reason for this is the emergence of social media networking which enabled customers to easily and quickly engage in a two-way communication process with companies. For businesses on the other hand this represents a huge challenge of how to effectively handle the new forms of engagement so that they now realize the increasing importance of Public Relations as an organisational function. However, social media is still a big challenge for the PR industry itself. That is why the project aimed to research this new development and find comprehensive insights into what exactly happened and how should PR practitioners better approach new media opportunities. The age of 'we talk, you listen' style of company communication is gone; the dialogue with stakeholders is the only way forward, because the emergence of social media has changed the way consumers form opinions and make decisions (Flint, 2009). Therefore, many PR specialists, including Brown, Solis, Scott and others believe that we are now at the peak of a magnificent era for the PR practice. It also means that there are new tools and new techniques needed to meet client's needs and requirements. Butterick (2011) also mentions that the rise of digital media has transformed our channels of communication and the journalism practice (closely linked to PR), which in turn has had and will continue having an enormous impact on public relations. As social media changes constantly there is a continuous need to frequently investigate how social media is altering the PR practice, which is the main justification and objective for this res

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656512578
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
132
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia