• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Idea Behind the Starbucks Experience: The Main Elements of Starbucks' Strategic Diamond » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Idea Behind the Starbucks Experience: The Main Elements of Starbucks' Strategic Diamond

ISBN-13: 9783640302994 / Angielski / Miękka / 2009 / 54 str.

Nadine Pahl
The Idea Behind the Starbucks Experience: The Main Elements of Starbucks' Strategic Diamond Pahl, Nadine 9783640302994 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Idea Behind the Starbucks Experience: The Main Elements of Starbucks' Strategic Diamond

ISBN-13: 9783640302994 / Angielski / Miękka / 2009 / 54 str.

Nadine Pahl
cena 190,63
(netto: 181,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 190,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Research Paper (undergraduate) from the year 2008 in the subject Business economics - Operations Research, grade: 1,0, University of Applied Sciences Berlin, course: International Entrepreneurship, language: English, abstract: 1971, when the 'Starbucks experience' begun, Starbucks was just a small coffee shop in Seattle, USA. Today, Starbucks, named after the first mate in Herman Melville's Moby Dick, is the world's leading retailer, roaster and brand of specialty coffee with millions of customer visits per week at stores in North America, Europe, Middle East, Latin America and the Pacific Rim. Thus, within not more than three decades, Starbucks' offering of distinctive blend of quality coffee, neighbourly camaraderie and a unique coffeehouse culture combined with an aggressive growth strategy helped it to become the most famous specialty coffee shop chain in the world and a global company: In 2007, it run more than 15,000 stores worldwide by employing more than 172,000 people. But in the same year 2007 - despite revenues of USD 9.4 billion - Starbucks had to report a first-ever decline in same-store sales. As early as the mid-1990s, analysts had been predicting that Starbucks could not sustain such strong growth, especially in same-store sales. For more than 10 years, Starbucks had consistently beaten these expectations. By 2007, however, Starbucks unprecedented size, combined with the uncertainty of the economy, had placed the company in a new competitive game. As a result, in early 2008, Starbucks announced a series of initiatives to cope with the new challenges and to prepare for a successful future - all of them based on renewing the focus on customer experience and slowing down expansion. But what constitutes the Starbucks strategy that has been that successful in the past? What were the main drives of the considerably growth of the Starbucks business? And is the Starbucks strategy flexible enough to adapt to the current challenging market conditions? After t

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Operations Research
Business & Economics > Research & Development
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640302994
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
54
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.33
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia