• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Hidden Role of Software in Educational Research: Policy to Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Hidden Role of Software in Educational Research: Policy to Practice

ISBN-13: 9781138807297 / Angielski / Twarda / 2015 / 216 str.

Tom Liam Lynch
The Hidden Role of Software in Educational Research: Policy to Practice Tom Liam Lynch 9781138807297 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Hidden Role of Software in Educational Research: Policy to Practice

ISBN-13: 9781138807297 / Angielski / Twarda / 2015 / 216 str.

Tom Liam Lynch
cena 756,05
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Educational research often discounts the uniqueness and ubiquity of software and the hidden political, economic and epistemological ways it impacts teaching and learning in K-12 settings. Drawing on theories and methodologies from English education, critical discourse analysis, multimodal semiotics and digital humanities, this volume exposes the problems of technology in schools and refocuses the conversation on software. This shifting of focus invites more nuanced questions concerning the role of software in school reform and classroom instruction, and takes a critical stance on software's role in education. This volume explores the ontology of software and the ways it is construed within educational policy discussions. It is beneficial to schools, companies, policy makers and practitioners seeking a more theoretical framework for technology in education.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Computers > Educational Software
Education > Computers & Technology
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138807297
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000225429
Ilość stron:
216
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
21.84 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"The ‘hidden curriculum’ is a familiar concept to most educators; however, the hidden influence of software is largely unnoticed in today’s data-centric, accountability obsessed learning culture. This book reveals that hidden curriculum, explicates is origins and prospects, and explores immediate and long-term consequences of allowing software to shape teaching and learning." – Julie Gorlewski, SUNY New Paltz, USA

1: Silicon Bullets in New York  2: Introducing Software Studies  3: A Critical Imperative for Software Studies in Education  4: Methods | Texts, Pixels, and Clicks  5: Reimagined Research  6: Politicians’ Text Messages  7: Where the Machines Stops  8: Soft(a)wareness  9: Imagining Education After Software

Tom Liam Lynch is Assistant Professor of Education Technology at Pace University. A former English teacher and schools official in New York City, Dr. Lynch has led online/blended learning programs for students as well as for teachers. His research sits at the intersection of literacy education, educational technologies, critical discourse analysis, and software studies. His publications appear in leading educational research journals, including the Research in the Teaching of English, Journal of Adolescent and Adult Literacy, and Changing English. Dr. Lynch also edits a column in English Journal called Soft(a)ware: Instructional Technologies in the English Classroom. Learn more at www.tomliamlynch.org.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia