• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Hearing Eye: Jazz & Blues Influences in African American Visual Art » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Hearing Eye: Jazz & Blues Influences in African American Visual Art

ISBN-13: 9780195340501 / Angielski / Twarda / 2009 / 384 str.

Graham Lock; David Murray
The Hearing Eye: Jazz & Blues Influences in African American Visual Art Lock, Graham 9780195340501 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Hearing Eye: Jazz & Blues Influences in African American Visual Art

ISBN-13: 9780195340501 / Angielski / Twarda / 2009 / 384 str.

Graham Lock; David Murray
cena 628,87 zł
(netto: 598,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 605,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The widespread presence of jazz and blues in African American visual art has long been overlooked. The Hearing Eye makes the case for recognizing the music's importance, both as formal template and as explicit subject matter. Moving on from the use of iconic musical figures and motifs in Harlem Renaissance art, this groundbreaking collection explores the more allusive - and elusive - references to jazz and blues in a wide range of mostly contemporary visual artists.

There are scholarly essays on the painters Rose Piper (Graham Lock), Norman Lewis (Sara Wood), Bob Thompson (Richard H. King), Romare Bearden (Robert G. O'Meally, Johannes Volz) and Jean-Michel Basquiat (Robert Farris Thompson), as well an account of early blues advertising art (Paul Oliver) and a discussion of the photographs of Roy DeCarava (Richard Ings). These essays are interspersed with a series of in-depth interviews by Graham Lock, who talks to quilter Michael Cummings and painters Sam Middleton, Wadsworth Jarrell, Joe Overstreet and Ellen Banks about their musical inspirations, and also looks at art's reciprocal effect on music in conversation with saxophonists Marty Ehrlich and Jane Ira Bloom.

With numerous illustrations both in the book and on its companion website, The Hearing Eye reaffirms the significance of a fascinating and dynamic aspect of African American visual art that has been too long neglected.

Kategorie:
Sztuka, Architektura
Kategorie BISAC:
Art > American - African American & Black
Art > History - General
Music > Genres & Styles - Jazz
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195340501
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
384
Waga:
1.55 kg
Wymiary:
25.65 x 20.57 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

highly readable

Graham Lock is a freelance writer and author of , Forces in Motion: Anthony Braxton and the Meta-reality of Creative Music (Quartet, 1988), Chasing the Vibration: Meetings with Creative Musicians (Stride, 1994), and Blutopia: Visions of the Future and Revisions of the Past in the Work of Sun Ra, Duke Ellington and Anthony Braxton (Duke, 1999), and editor, Mixtery: A Festschrift for Anthony Braxton (Stride, 1995). David Murray is Professor of American Studies, University of Nottingham, and author, Indian Giving: Economies of Power in Early Indian-White Exchanges (Massachusetts UP, 2000), Forked Tongues: Speech, Writing and Representation in North American Indian Texts (Indiana UP, 1992).

Lock, Graham fm.author_biographical_note1... więcej >
Murray, David Murray works in technical support and is the train... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia