• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Handbook of International Marketing Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Handbook of International Marketing Communications

ISBN-13: 9780631200918 / Angielski / Miękka / 1991 / 312 str.

Sylvester Monye
The Handbook of International Marketing Communications Sylvester Monye 9780631200918 Blackwell Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Handbook of International Marketing Communications

ISBN-13: 9780631200918 / Angielski / Miękka / 1991 / 312 str.

Sylvester Monye
cena 156,04 zł
(netto: 148,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 154,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This text meets the needs of modern marketers by equipping them with specialised marketing communications skills at an international level.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Blackwell Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631200918
Rok wydania:
1991
Ilość stron:
312
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
24.49 x 16.97 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface.

1. Introduction and Overview.

2. Cross–cultural Advertising.

3. The Role of Advertising in a Developing Economy.

4. Global Advertising.

5. Personality Endorsement Advertising: An International Dimension.

6. Outdoor Advertising: An International Comparative Perspective.

7. Managing a Global Advertising Agency: A Case Study of Saatchi and Saatchi.

8. The Role of Packaging and Branding in International Marketing Communications.

9. International Public Relations Management.

10. The Role of Trade Exhibitions in International Marketing Communications.

11. The Role of Personal Selling.

12. The Theory and Practice of Sponsorship.

13. The Nature, Role and Importance of Publicity.

14. The International Dimension of Direct Marketing as Communications Tool.

15. Regulatory Environment.

16. Advertising Established Brands.

17. International Marketing Communications in the 21st Century.

Sylvester Monye is Principle Lecturer and Course Director of the MSc in the International Business programme at South Bank University, London, and Visiting Professor of Marketing and International Business at Assumption University of Thailand, Bangkok.

This text meets the needs of modern marketers by equipping them with specialized marketing communications skills at an international level. With contributions from an international team of academics and practitioners, it provides comprehensive coverage of international marketing communications, drawing together all aspects of the field into one broad volume.

Fully up–to–date it looks at communications in the twenty–first century. The contributors offer scope, depth and quality covering topics such as global advertising, personality endorsement advertising, international publicity as an element of the communications mix, the role of trade exhibitions in international marketing communication, international personal selling, the internet and advertizing in the next century, and much more.

The first book of its kind The Handbook of International Marketing Communications is unique in its truly global and integrative approach. It explores the on–going debate of standardisation versus adaptation and the relevance of these issues for the various elements of the communications mix.

Monye, Sylvester Sylvester O. Monye is Senior Lecturer in Internati... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia