• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

ISBN-13: 9780566087448 / Angielski / Twarda / 2006 / 288 str.

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement  9780566087448 Gower Publishing Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement

ISBN-13: 9780566087448 / Angielski / Twarda / 2006 / 288 str.

cena 605,99
(netto: 577,13 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 603,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Customer satisfaction and loyalty are becoming increasingly important to most organizations since the financial benefits from improving them have been well documented. This book presents a thorough examination of how to use research to understand customer satisfaction and loyalty. It takes the reader step-by-step through the process of designing and conducting a survey to generate accurate measures of customer satisfaction and loyalty. The research process is explained in detail, including questionnaire design, analysis and reporting, but the book also covers other elements of an effective customer satisfaction process. These include project planning, communicating with customers before, during and after the survey, as well as providing internal feedback and taking effective action to address issues raised by the survey. There is also comprehensive coverage of loyalty measurement methodologies as well as the satisfaction-profit chain and associated modelling and forecasting techniques.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Social Science > General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Gower Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780566087448
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
288
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Reviews of the previous editions: '... if you can't tell your PFIs from your PIMs then this is the tome to put you straight.' Loyalty Magazine 'A pragmatic tour-de-force. A comprehensive "how-to" guide to customer satisfaction and loyalty measurement. Clearly written. Easy to follow. In all, a book that sets itself an objective in Chapter 1 - to "explain how to carry out professional customer surveys...on which you can base important management decisions" - and then hammers on to fulfil its brief comprehensively.' The Institute of Direct Marketing Website

Contents: Introduction; Why measure customer satisfaction?; Loyalty; The satisfaction-profit chain; Survey objectives; Understanding customer behaviour; Exploratory research; Sampling; Survey options; Questionnaire design; Interviewing skills; Analysis and reporting; PR aspects; Measuring loyalty; Modelling and forecasting; Maximising the benefits; Appendices: Examples of customer satisfaction questionnaires; SERVQUAL; Glossary of terms; Additional information; Bibliography; Index.

Nigel Hill has been involved in measuring customer satisfaction for 20 years, forming the Leadership Factor to specialize in the discipline in 1996. He has written extensively and spoken at conferences around the world on the subject and manages customer satisfaction projects for many leading companies. Jim Alexander has over 30 years' experience in using management information and market research for decision making. This includes commissioning market research and customer satisfaction studies for HP Bulmer, Volvo and Mercedes Benz and Rolls Royce. Jim now manages customer and employee satisfaction surveys for many of The Leadership Factor's major clients.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia