• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Graphic Designer's Guide to Portfolio Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Graphic Designer's Guide to Portfolio Design

ISBN-13: 9781118428146 / Angielski / Miękka / 2013 / 336 str.

Debbie Rose Myers
The Graphic Designer's Guide to Portfolio Design Myers, Debbie Rose 9781118428146 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Graphic Designer's Guide to Portfolio Design

ISBN-13: 9781118428146 / Angielski / Miękka / 2013 / 336 str.

Debbie Rose Myers
cena 199,99 zł
(netto: 190,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 197,95 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Landing a job in graphic design or multimedia starts with the creation of a portfolio that showcases a student's best work. With sample portfolios, interviews with leaders in graphic design and advertising industries, and step-by-step instruction for creating professional print and digital portfolios, this book helps students successfully transition from design student to design professional. Now fully updated, it is the only guide to creating job-winning print-based and digital portfolios specifically for graphic designers.

Landing a job in graphic design or multimedia starts with the creation of a portfolio that showcases a student′s best work.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Design > Graphic Arts - General
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781118428146
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
336
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
23.37 x 19.08 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Preface vii

Acknowledgments  x

1 The Portfolio Process Start to Finish  1

2 Planning Your Portfolio  15

3 The Traditional Portfolio:  31

The Résumé, Cover Letter, and Business Card

4 The Traditional Portfolio: 55

Design and Art Projects

5 The Digital Portfolio:  83

CD–ROMs, DVDs, and Web Sites

6 The Digital Portfolio:  111

Technical Elements

7 The Design Phase  129

8 Working with Type  151

9 Maneuvering around Your Site:  171

Navigation

10 The Web–Based Portfolio:  187

Web Page Design

11 The Web–Based Portfolio:  211

Technical Elements

12 Multimedia and Your Interface  229

13 Designer Checklists  253

14 Using Social Media to Land a Great Job  265

15 Taking Interviews and Presenting 285

Your Portfolio

Glossary 309

Bibliography  320

Index  321

Debbie Rose Myers, MFA, EdS, is a professor of graphic design, advertising, and web design at the Art Institute of Fort Lauderdale in Florida, where she also teaches portfolio design courses and develops curricula for graphic design and multimedia programs.

How to create job–winning print and digital portfolios

Landing a great job in graphic design or multimedia starts with creating a portfolio that presents your best work in style. With sample portfolios, interviews with leaders in the graphic design and advertising industries, and step–by–step instruction for creating professional print and digital portfolios, this book tells you what you need to know to make the transition from design student to design professional including up–to–the–minute advice on marketing yourself via social media.

You′ll learn:

  • What every winning creative or design portfolio should include
  • How to design a simple and appealing digital portfolio interface
  • Things that can go wrong when developing your portfolio and how to fix them
  • How to write excellent resumes, artist′s statements, and cover letters
  • How to get the most out of HTML5, InDesign, and Adobe Edge
  • Tips and tricks to truly impress during a job interview

The best way to convince a prospective client or employer that you have what it takes to succeed is to let your work speak for itself. The Graphic Designer′s Guide to Portfolio Design gives you all the guidance you need to make your work be heard loud and clear.

Myers, Debbie Rose DEBBIE ROSE MYERS, MFA, EDS, is a graphic design a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia