• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Globalization of Advertising: Agencies, Cities and Spaces of Creativity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Globalization of Advertising: Agencies, Cities and Spaces of Creativity

ISBN-13: 9781138867345 / Angielski / Miękka / 2015 / 196 str.

Faulconbridge, James R.|||Taylor, Peter
The Globalization of Advertising: Agencies, Cities and Spaces of Creativity Faulconbridge, James R.|||Taylor, Peter 9781138867345  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Globalization of Advertising: Agencies, Cities and Spaces of Creativity

ISBN-13: 9781138867345 / Angielski / Miękka / 2015 / 196 str.

Faulconbridge, James R.|||Taylor, Peter
cena 243,34
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Globalization of Advertising draws upon previously unpublished research to unpack the contemporary structure, spatial organization and city geographies of global advertising agencies. The book demonstrates how teamwork in contemporary advertising agencies, intra-organizational power relations and the distribution of organizational capabilities all define how global agencies operate as transnationally integrated organizations. This in turn allows understanding to be developed of the role of the offices of global agencies located in the three case study cities, Detroit, Los Angeles and New York. The role of these three cities as preeminent markets for advertising in the USA is shown to have changed radically over recent years, experiencing both growth and decline in employment as a result of their position in global networks of advertising work; networks that operate in the context of a changing US economy and the rise of new and emerging centres of advertising in Asia and South America.

Kategorie:
Geografia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Development - Economic Development
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138867345
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
196
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part 1: Situating Global Advertising Agencies and Cities  1. Introduction  2. The Global Advertising Agency  3. Cities and the Grounding of Global Advertising Work Part 2: Geographies of Advertising Work in the Twenty First Century  4. Cities and Advertising Globalization: New York, Los Angeles and Detroit in a Global Perspective  5. Agencies and Advertising Globalization: Coordinating Interactions with Clients and Consumers  Part 3: Agency – City Relationships in Advertising Globalization  6. New York City: From Centre of Global Advertising to a Global Advertising Centre  7. Los Angeles: A Paradoxically ‘local’ Creative City  8. Detroit: Market Change and A City Falling Outside of the Global Space Economy  9. Coda: Agencies, Cities and Recession  10. Conclusions: Advertising Agencies and Cities in the Space Economy

James R. Faulconbridge is a Senior Lecturer in Economic Geography at Lancaster University, UK. His work examines the globalization of professional/business services and the management of learning and knowledge within firms.

Jon V. Beaverstock is Professor of Economic Geography at the University of Nottingham, UK. His research investigates the globalization of financial and professional services, world cities and highly-skilled migration.

Corinne Nativel is a Lecturer in English and Economic Geography at the University of Franche-Comté in Besançon, France and a member of the CREW (Centre for Research on the English Speaking World) at the University of Paris III-Sorbonne Nouvelle. Her research explores the relationships between urban labour and welfare restructuring.

Peter J. Taylor FBA is Director of Globalization and World Cities Research Network (GaWC) and Professor of Geography at Loughborough University, UK. His current research centres on the meaning of cities, historically and in contemporary globalization.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia