• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Global Sport Economy: Contemporary Issues » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Global Sport Economy: Contemporary Issues

ISBN-13: 9780367729004 / Angielski / Miękka / 2020 / 330 str.

Michel Desbordes; Pascal Aymar; Christopher Hautbois
The Global Sport Economy: Contemporary Issues Michel Desbordes Pascal Aymar Christopher Hautbois 9780367729004 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Global Sport Economy: Contemporary Issues

ISBN-13: 9780367729004 / Angielski / Miękka / 2020 / 330 str.

Michel Desbordes; Pascal Aymar; Christopher Hautbois
cena 205,23 zł
(netto: 195,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines the global sports ecosystem through three central pillars: sport marketing, sports equipment manufacture and sales, and sport governance and organisation. It presents a nuanced and multi-faceted view of how the global sports economy works and its main strategic challenges and opportunities.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Industries - Service
Sports & Recreation > Business Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Sport Business and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367729004
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000442799
Ilość stron:
330
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: The Current Situation and Outlook for Sports Markets,  Part I: Sports Marketing,  1. Sports Marketing, from Humble Beginnings to Maturity,  2. Watching a Game or Experiencing It. Theoretical Foundations and Practical Cases of the Fan Experience,  3. CSR and Sports Event Organisers. State of Play, Controversies and Perspectives,  Part II: The Sporting Goods Industry and Distribution,  4. Growth, Growth Drivers and the Energy Sources,  5. A Short History of the Sporting Goods Industry,  6. New Behaviour Trends Among Consumers of Sporting Goods,  7. Innovation in the Sports Industry,  Part III: Sport Governance,  8. From Monopoly to Competition: The New Strategic Challenges Facing Public Sports Organisations,  9. The Governance of Sports Federations: Current Challenges in an International Context,  10. Sports Tourism: Contemporary Issues and New Trends on a Global Market,  Conclusion

Michel Desbordes is Professor in Sports Marketing at the University of Paris-Saclay, France. As a Media Consultant, he is regularly consulted by BFM, France Télévisions, Europe 1, Le Monde and L’Équipe to discuss matters of sports business. He is also the Chief Editor of the International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.



Pascal Aymar is Managing Director of his own consultancy company, Twins Coaching and Consulting, providing strategic advice to companies in the sporting goods industry at an international level. He is also Development Director for INSEEC, a French Management School, Vice-President of the Outdoor Sports Valley, and a non-executive Board Member of several sports companies in Europe.



Christopher Hautbois is Associate Professor at Université Paris-Saclay, France, where he oversees a master program in sport management. He is a specialist in sport and city branding as well as sports federations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia