• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Gen Z Frequency: How Brands Tune in and Build Credibility » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Gen Z Frequency: How Brands Tune in and Build Credibility

ISBN-13: 9780749482480 / Angielski / Miękka / 2018 / 256 str.

Gregg L. Witt; Derek E. Baird
The Gen Z Frequency: How Brands Tune in and Build Credibility Witt, Gregg L. 9780749482480 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Gen Z Frequency: How Brands Tune in and Build Credibility

ISBN-13: 9780749482480 / Angielski / Miękka / 2018 / 256 str.

Gregg L. Witt; Derek E. Baird
cena 153,04
(netto: 145,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Connect your marketing with youth culture and resonate with Generation Z using this expert guide, packed with proven strategies and usable frameworks for effective youth marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749482480
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
256
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.2 x 16.4 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

"Youth culture is always moving, changing and evolving. This book delivers well-researched, actionable strategies and tactics that focus on alignment and value creation with that culture. Many books talk about Gen Z, but this is a definitive playbook for modern marketers and business people to authentically engage an emerging generation." Stefan Heinrich, Head of Global Marketing, ByteDance (TikTok - formerly musical.ly - and Vigo Video)

    • Chapter - 00: Introduction: are you tuned in to Gen Z?;
    • Chapter - 01: A true story of finding youth culture relevance;
    • Chapter - 02: Gen Z: a sociological perspective;
    • Chapter - 03: The five foundational truths of youth marketing;
    • Chapter - 04: Aligning with youth culture in an era of individuality;
    • Chapter - 05: Reveal insights and fuel ideation with Gen Z;
    • Chapter - 06: The youth culture engagement playbook;
    • Chapter - 07: Social strategies and tactical considerations;
    • Chapter - 08: Content strategies and tactical considerations;
    • Chapter - 09: Building community with Gen Z;
    • Chapter - 10: A primer on social and influence media valuation;
    • Chapter - 11: Conclusion: tune in to the frequency of Gen Z;
    • Chapter - 12: Epilogue: stories from the youth marketing trenches;
    • Chapter - 13: Glossary;

Gregg L. Witt is a renowned youth marketing strategist, proven brand builder, and a generational expert. His unique ability to help brands tune into youth culture, stay ahead of trends, and build credibility is what drives value for his clients. Since 2000, Gregg L. Witt has helped global corporations including Autodesk Education, The College Board, Glaceau Vitamin Water, Procter & Gamble, Qualcomm and Walt Disney World, develop innovative strategies that successfully connect with tweens, teens and young adults. He was recently named a "Top 5 youth marketer to follow" by Inc. Magazine, awarded "Best Speaker" at the 2017 Marketing to Gen Z Conference, and is a frequent consumer trends analyst for national and international publications. Derek E. Baird is a youth digital strategist and educational technologist who has worked with leading youth brands and non-profits around the world. He's published in numerous international journals and led digital youth initiatives for leading media brands including Yahoo!, Facebook, and The Walt Disney Company, where he received the Disney Inventor Award.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia