• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Future Of Election Forecasting Using Social Media Based Methods. Prospect or Pitfall?: A Literature Review » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Future Of Election Forecasting Using Social Media Based Methods. Prospect or Pitfall?: A Literature Review

ISBN-13: 9783668093898 / Angielski / Miękka / 2015 / 20 str.

Marla Van Nieuwland
The Future Of Election Forecasting Using Social Media Based Methods. Prospect or Pitfall?: A Literature Review Van Nieuwland, Marla 9783668093898 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Future Of Election Forecasting Using Social Media Based Methods. Prospect or Pitfall?: A Literature Review

ISBN-13: 9783668093898 / Angielski / Miękka / 2015 / 20 str.

Marla Van Nieuwland
cena 151,68
(netto: 144,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2015 in the subject Communications - Media and Politics, Politic Communications, grade: 1,0, University of Constance, language: English, abstract: In 2013 Daniel Gayo-Avello captured the state of the art regarding election prediction with social media publishing a meta-analysis, the very first one in this field of study. Concluding after an extensive literature review, that the "prevailing view among scientists] is overly optimistic," Gayo-Avello declares three major problems, that have to be addressed by future research: 1) The need to produce a true forecast, that is published before the election. 2) The need to take into account the biases on Twitter, especially the unrepresentativeness of the sample. 3) The need to incorporate sentiment rather than just tweet volume. The research question of this paper is very similar to Gayo-Avello's meta-analysis, to give an overview of the current state of the art two years later, assess if the past problems and questions scientists raised have been discussed, and in the last step answer, whether or not Twitter can be used as an efficient alternative to traditional electoral forecasting. Although two years might not be a lot of time considering the time it takes for a study to be conducted and published, the number of scientists contributing to this fairly new field of research is extremely high, therefore making much more understanding in a short time possible. Necessarily I will only highlight a selection of studies, not being able to shed light on all studies. In a nutshell, I will take the 3 demands by Gayo-Avello as a guideline to order recent studies, then give a quick insight into the current discussion in the scientific field, and in the end come to the conclusion, that traditional polling and social media-based approaches do not have to be exclusive, but can and should be combined in future research.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668093898
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
20
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia