• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Four Colors of Business Growth » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Four Colors of Business Growth

ISBN-13: 9780123852397 / Angielski / Miękka / 2011 / 165 str.

Anjan V Thakor
The Four Colors of Business Growth Anjan V Thakor 9780123852397  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Four Colors of Business Growth

ISBN-13: 9780123852397 / Angielski / Miękka / 2011 / 165 str.

Anjan V Thakor
cena 160,92 zł
(netto: 153,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Defining an organization by its growth strategy enables business leaders to make better decisions about the ways their companies compete. Anjan Thakor's four categories of growth, which he arranges into the Competing Values Framework, delivers methods for developing strategies grounded in internal cultures and industry goals. Written for professionals, this book provides easy access to concepts in fields as diverse as corporate strategy, finance, organizational behavior, change management, and leadership.

  • Teaches ways to formulate a growth strategy and implement it through simple organizational interventions
  • Provides an intuitive framework and common language about growth strategies
  • Teaches readers how an effective growth strategy can boost stock price
  • Readers learn what kind of growth strategy will maximize the value of an organization
  • Readers with varied functional backgrounds can understand these concepts

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Structural Adjustment
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780123852397
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
165
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
23.11 x 18.8 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"For a global, multi-cultural company to succeed, it needs a common language. The Competing Values Framework provides it and has been an essential tool for gaining alignment around strategies and organizational priorities within Bunge's senior leadership team." --Aberto Weisser, CEO Bunge Limited

"Not since Jim Collin's 'Good to Great' have I been so stirred to thought and action as I am by the practical application of the Competing Values framework. Stimulating healthy growth is the lifeblood of all enterprises. Combining the behavioral realities of the company's talent and the rational realities of an individual's gifts strikes at the heart of good leadership. Harnessing the potential of an organization by recognizing and nurturing the ability to reach across disciplines and personalities to create teamwork that can focus its resources on the best growth opportunities. A book worth sharing with your leadership team across all disciplines." --Ron Fromm, Chairman and CEO, Brown Shoe Company, Inc.

  1. Growth is Everywhere
  2. Growth Comes in Four Colors
  3. The Competing Values Framework (CVF) for Growth
  4. How Do You Know What Color Your Growth Strategy Should Be?
  5. Organizational Alignment for Growth: the Power of the Competing Values Framework in Aligning the Organization through a Common Language
  6. Ideas for Yellow Growth Strategies
  7. Ideas for Red Growth Strategies
  8. Ideas for Blue Growth Strategies
  9. Ideas for Green Growth Strategies
  10. Wrapping Up

As the John E. Simon Professor of Finance and Senior Associate Dean of Programs at the Olin School of Business, Washington University, St. Louis, Anjan Thakor works in both academia and the business world. Prior to joining the Olin School, he was Edward J. Frey Professor of Banking and Finance at the Ross School of Business, University of Michigan, where he also served as chairman of the Finance area. He has worked with many companies, including Whirlpool Corporation, Allision Engine Co., Citigroup, RR Donnelley, Dana Corporation, Anheuser-Busch, Zenith Corporation, Lincoln National Corporation, and J.P. Morgan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia