• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Faces of Televisual Media: Teaching, Violence, Selling to Children » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Faces of Televisual Media: Teaching, Violence, Selling to Children

ISBN-13: 9780805840759 / Angielski / Miękka / 2003 / 414 str.

Diana Palmer; Edward L. Palmer; Brian M. Young
The Faces of Televisual Media: Teaching, Violence, Selling to Children Palmer, Edward L. 9780805840759 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Faces of Televisual Media: Teaching, Violence, Selling to Children

ISBN-13: 9780805840759 / Angielski / Miękka / 2003 / 414 str.

Diana Palmer; Edward L. Palmer; Brian M. Young
cena 275,14
(netto: 262,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection offers original, state-of-the-art contributions from leading authorities in children's televisual media. International researchers from communication and psychology provide readers with ready access to current televisual research, trends, and policymaking/political climate issues pertaining to children. This second edition provides a current summary of studies on content, viewing patterns, comprehension, effects, and individual differences in instructional and educational programming, televisual entertainment and violence programming, and televisual advertising to children.
Editors Edward L. Palmer and Brian M. Young have structured the volume into three sections examining the "faces" of television: the Teaching (instructional/educational) Face, the Violent Face, and the Selling (advertising) Face. Chapters within each section identify and focus recurrent themes while integrating them topically into a coherent whole. Each area incorporates new technologies and considers their potentials, effects, and future. Subjects featured in the various chapters include:
*cross-cultural and historical comparisons with an in-depth perspective on the BBC and other European/Asian televisual media roots, as well as America's formative televisual media roots;
*an examination of key differences between developed and developing countries;
*implications of emerging instructional/educational media for children's education--addressing both cognitive and multi-ethnic aspects; and
* prominent, informed challenge to the prevailing popular view that children are unaffected and unharmed by exposure to media violence.
This volume informs ongoing debates across a broad spectrum of current, critical issues, and suggests avenues for future research. It is pertinent and provocative for the most sophisticated scholar in the field, as well as for students in areas of developmental or social psychology, communication, education, sociology, marketing, broadcasting and film, public policy, advertising, and medicine/pediatrics. It is also appropriate for courses in children, media, and society.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805840759
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
414
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
22.91 x 14.94 x 2.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Preface. Part I: Setting the Stage and Context. B.M. Young, Introduction. T. Tarpley, The Future of Televisual Media. Part II: Instructional/Educational Televisual Media. R. Moss, A Short History of the Window on the World. V. Crane, M. Chen, Content Development of Children's Media. J.H. Lee, A.C. Huston, Educational Televisual Media Effects. J.K. Asamen, G.L. Berry, The Multicultural Worldview of Children Through the Lens of Television. S.M. Fisch, Challenges for the Future of Educational Media. Part III: Entertainment Televisual Media. J.P. Murray, The Violent Face of Television: Research and Discussion. E. Scharrer, G. Comstock, Entertainment Televisual Media: Content Patterns and Themes. J.A. Bryant, J. Bryant, Effects of Entertainment Televisual Media on Children. L.R. Huesmann, M.M. Skoric, Regulating Media Violence: Why, How, and by Whom? P. Vorderer, U. Ritterfeld, Children's Future Programming and Media Use Between Entertainment and Education. Part IV: Selling Televisual Media. M.D. Johnson, B.M. Young, Advertising History of Televisual Media. D. Kunkel, M. McIlrath, Message Content in Advertising to Children. S.L. Smith, C. Atkin, Television Advertising and Children: Examining the Intended and Unintended Effects. B.M. Young, Issues and Politics of Televisual Advertising and Children. S.L. Calvert, Future Faces of Selling to Children. Part V: At Closing Curtain. E.L. Palmer, Realities and Challenges in the Rapidly Changing Televisual Media Landscape.

Edward L. Palmer (Edited by) ,  Brian M. Young (Edited by

Palmer, Diana Rob Palmer is recognized worldwide for his signatu... więcej >
Palmer, Edward L. About the Author:
Edward L. Palmer is an inde... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia