• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Experience Design Blueprint: Recipes for Creating Happier Customers and Healthier Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Experience Design Blueprint: Recipes for Creating Happier Customers and Healthier Organizations

ISBN-13: 9781503072251 / Angielski / Miękka / 2015 / 344 str.

Gregory James Olson
The Experience Design Blueprint: Recipes for Creating Happier Customers and Healthier Organizations Gregory James Olson 9781503072251 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Experience Design Blueprint: Recipes for Creating Happier Customers and Healthier Organizations

ISBN-13: 9781503072251 / Angielski / Miękka / 2015 / 344 str.

Gregory James Olson
cena 249,45
(netto: 237,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 249,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Why are we surrounded by broken experiences? Have our organizations become so complex and our roles so specialized that customers must suffer through our collective shortcomings? No matter what your role or title is, happier customers and a healthier organization should be front and center in what you do. But, chances are, your conversations are all wrong and your mental models are anemic. In this practitioners guide, Greg Olson reveals new mental models like the Promise Delivery System and the 3 Psychological Zones along with real world examples and recipes that can be applied immediately to your situation. Using a common experience of renting a car, Greg shows us how to design new or improve existing experiences, step by step, helping us all to tap our inner designer and have better conversations along the way. He shows us how to build more responsive organizations whether we're trying to capitalize on new opportunities like more connected ice cream, serve pizza to the President of the United States, or invent and popularize a new women's sport. You'll learn how to more effectively navigate your own organization, the business landscape, and customer ecosystem, so that the benefits of your great ideas can be felt by others. Discover how to ensure your organization remains relevant and stays connected to those it serves. The models in the Experience Design BLUEPRINT are equally relevant to organizations of all types and sizes including start-up entrepreneurs, nonprofits, for-profits, and government. This full color edition contains 78 images and illustrations, 25 inspiring examples, and 56 recipes that you can replicate to create happier customers and build a healthier innovation culture within your organization.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781503072251
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
344
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 2.26
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia