• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager’s Working Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager’s Working Model

ISBN-13: 9783642380907 / Angielski / Miękka / 2013 / 148 str.

Kwang-Yong Shin
The Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager’s Working Model Kwang-Yong Shin 9783642380907 Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Executor of Integrated Marketing Communications Strategy: Marcom Manager’s Working Model

ISBN-13: 9783642380907 / Angielski / Miękka / 2013 / 148 str.

Kwang-Yong Shin
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The book mainly addresses the following aspects: First, it systematically introduces the domestic and foreign research results, pointing out the key elements of the basic theory of IMC, according to a company's present situation and the practice of IMC strategy. Second, according to the different characteristics of each organization, it provides various IMC organization structures, such as linear structure Model l, a virtual network and centralized type that focuses on individual interest, external types of the IMC organizational structures Model, etc., and suggestions for further study are also presented.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH &
Seria wydawnicza:
SpringerBriefs in Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642380907
Rok wydania:
2013
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2013
Numer serii:
000413098
Ilość stron:
148
Waga:
2.53 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction.- Organization.- Implementation.- Marcom Manager’s Work: Communication Category.- The Working Model of Marcom Manager.​

Education 

BA in Business Administration (Dongguk University, GyungJu, Korea), 1981-1988. MA in Business Administration (Keimyung University, Daegu, Korea), 1989-1991. Ph. D in Business Administration (Nankai University, Tianjin, P. R. China), 1994-1998. Doctor in Chinese Philosophy (Nankai University, Tianjin, P. R. China), 2006-2009.

Experience 

1983~1985: Military Service at Central Planning Department of Army College, Jinhae, Korea. 1987~1988: Managing Director, Department of Business Planning at Boy’s Club Korea Ltd., Daegu, Korea. 1988~1989: Managing Director, Department of Business Planning at Paris Blande Bakery Co, Gumi, Korea. 1989~1991: Account Executive at Daekyun Advertising Planning Ltd., Daegu, Korea. 1998~2000: Lecturer of the Institute of Model l rn Management, Nankai University, Tianjin, China. 2000~2007: Associate Professor of the Institute of Model l rn Management, Nankai University, Tianjin, China. 2007~2008: Associate Professor of Department of Business Administration, Nankai University, Tianjin, China. 2008~Present: Professor of Department of Business Administration, Nankai University, Tianjin, China.

Main Specific Publication

[1]Shin, Kwang-Yong and Alexis Tam, In Search of Management New Paradigm, The China Material Publishing, Beijing, China, May 2001. ISBN 7-5047-1712-6/F.0609 [2]Shin, Kwang-Yong, Integrated Marketing Communications Strategy Management, The China Material Publishing, Beijing, China, June 2001. ISBN 7-5047-1700-2/F.0605 [3] Shin, Kwang-Yong, Marcom Manager’s Working Model, Tianjin Renmin Publishing, September 2008, ISBN 978-7-201-06089-7 [4] Shin, Kwang-Yong, 18 Strategic Tools for Corporate Survival and Development, QingHua University Publishing, ISBN 978-7-302-21788-6

The book mainly addresses the following aspects: First, it systematically introduces the domestic and foreign research results, pointing out the key elements of the basic theory of IMC, according to a company’s present situation and the practice of IMC strategy. Second, according to the different characteristics of each organization, it provides various IMC organization structures, such as linear structure Model l, a virtual network and centralized type that focuses on individual interest, external types of the IMC organizational structures Model, etc., and suggestions for further study are also presented.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia