• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based Process » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based Process

ISBN-13: 9781433106613 / Angielski / Twarda / 2009 / 188 str.

Jones, Steve
The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based Process Jones, Steve 9781433106613 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Ethics of Internet Research: A Rhetorical, Case-Based Process

ISBN-13: 9781433106613 / Angielski / Twarda / 2009 / 188 str.

Jones, Steve
cena 528,51 zł
(netto: 503,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 524,43 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing from interviews with Internet researchers from across the globe who work in diverse disciplines and in a wide array of online venues, this book examines ethical issues and questions that Internet researchers may encounter throughout the research process. Although the ethics of Internet research are complex, the aim of the book is to provide a rhetorical, case-based process to aid researchers in ethical decision making. In doing so, the book provides Internet researchers with useful resources and heuristics for engaging in ethical practices, interactions, and problem solving for their research.

Kategorie:
Nauka, Filozofia
Kategorie BISAC:
Science > Research & Methodology
Philosophy > Methodology
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433106613
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000241269
Ilość stron:
188
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This volume is essential reading for anyone interested in the multiple complexities of Internet research ethics.... It will serve as an especially practical and thereby invaluable handbook and guide for researchers seeking to do the right thing as their work confronts them with difficult and often novel ethical challenges." (From the Foreword by Charles Ess, Drury University, U.S.A., and the University of Aarhus, Denmark)
"This book attends to the maze of ethical complexities that confront all researchers in this day and age. McKee and Porter offer an approach that can show any Internet researcher in any field how to conceptualize and act on the grayest of ethical areas. And it does so in ways that are sensitive to the contingent and global nature of communication work." (Stuart Selber, Penn State University, U.S.A.)

The Authors: Heidi A. McKee is Assistant Professor of English and an affiliate faculty member of Interactive Media Studies at Miami University. Her research interests include writing theory and practice, digital rhetoric, research methodology, and research ethics. She serves on Miami's Human Subjects IRB, and she co-chairs the Qualitative Research Network, a national organization of writing and rhetoric researchers. Her co-edited books include Digital Writing Research: Technologies, Methodologies, and Ethical Issues (2007) and Technological Ecologies and Sustainability (2009).
James E. Porter is Professor of English and Interactive Media Studies at Miami University, where he also serves as director of the composition program. His primary research areas are rhetoric theory, digital media and composing, research ethics and methodology, and business and technical communication. His books include Audience and Rhetoric (1992), Opening Spaces: Writing Technologies and Critical Research Practices (1997, with Patricia Sullivan), and Rhetorical Ethics and Internetworked Writing (1998).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia