• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Economics of Superstars and Celebrities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Economics of Superstars and Celebrities

ISBN-13: 9783835008496 / Angielski / Miękka / 2007 / 141 str.

Stephan N Esch;Stephan Nuesch;Prof Dr Egon Franck
The Economics of Superstars and Celebrities Stephan N Esch Stephan Nuesch Prof Dr Egon Franck 9783835008496 Deutscher Universitatsverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Economics of Superstars and Celebrities

ISBN-13: 9783835008496 / Angielski / Miękka / 2007 / 141 str.

Stephan N Esch;Stephan Nuesch;Prof Dr Egon Franck
cena 245,09
(netto: 233,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 234,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Stephan Nuesch investigates the driving forces of superstar and celebrity emergence, the efficiency of superstar salaries in professional sports, and the star attraction of superstars and celebrities both in sports and in the media. The author provides an economic theory of very famous but trivial celebrities.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Deutscher Universitatsverlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783835008496
Rok wydania:
2007
Wydanie:
2007
Ilość stron:
141
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 0.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Talent, Past Consumption and/or Popularity – Are Outstanding German Soccer Players Rosen or Adler Stars? Local Heroes and Superstars – An Empirical Analysis of Star Attraction in German Soccer Superstar Earnings in Soccer – Are Voluntary Salary Cap Agreements Self-Enforcing? Superstars versus Celebrities – Big Man or Big Name? Different Star Strategies in the Media – Why “Manufactured” Celebrities are More Lucrative than “Self-Made” Superstars

Dr. Stephan Nüesch war Assistent von Prof. Dr. Egon Franck am Lehrstuhl für Unternehmensführung und –politik der Universität Zürich. Dort ist er jetzt als Oberassistent tätig.

During the last decades, technological improvements and globalization effects have enlarged the scope and the intensity of winner-takes-all markets in which a few talented superstars earn enormous amounts of money. While superstar status is generally based on the provision of high quality services, recent information technology and mass media have allowed a new type of stars to emerge: trivial celebrities who are just known for being well-known.

Using both elaborate econometrical and microeconomic tools, Stephan Nüesch investigates the driving forces of superstar and celebrity emergence, the efficiency of superstar salaries in professional sports, and the star attraction of superstars and celebrities both in sports and in the media. The author provides an economic theory of very famous but trivial celebrities.

This thesis is a valuable contribution for scholars and students in the fields of personnel, sports and media economics as well as for executives in the entertainment industry.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia