• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Economics of Identity and Creativity: A Cultural Science Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Economics of Identity and Creativity: A Cultural Science Approach

ISBN-13: 9781412811019 / Angielski / Miękka / 2010 / 259 str.

Carsten Herrmann-Pillath
The Economics of Identity and Creativity: A Cultural Science Approach Herrmann-Pillath, Carsten 9781412811019 Transaction Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Economics of Identity and Creativity: A Cultural Science Approach

ISBN-13: 9781412811019 / Angielski / Miękka / 2010 / 259 str.

Carsten Herrmann-Pillath
cena 223,87
(netto: 213,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Economics of Identity and Creativity aims to sythesize naturalistic evolutionary theory while discussing new developments in economics. The author's approach reexamines fundamental assumptions about how a capitalist economy works, from the relation between producers and consumers to the functioning of intellectual property rights. In the creative economy, the author argues, identities merge with the flow of creative action. To explain these changes, he draws upon a range of theories from analytical philosophy to biology, and from economics to sociology.The first part of the book examines the role of language in the naturalistic approach to cultural science. Hermann-Pillath draws on Darwinian evolutionary theory to map a concept of knowledge. Part Two offers a systematic approach to creativity and identity from the naturalistic point of view developed in Part One. Here the author builds a theory of creativity from the ideas of conceptual blending in the cognitive sciences.Herrmann-Pillath presents a theory of identity based on analytical philosophy, and looks at the problems in fixing the boundaries of an individual identity both in biological evolutionary theory and brain sciences. He takes the concept of identity through the current economic approaches, examining the distinction between social and personal identity. This fascinating interdisciplinary work provides a precise argument that the foundations of economics can be found in cultural science, and it has evolved to become the cultural institution at the core of the modern economy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Psychology > General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Transaction Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412811019
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
259
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

INTRODUCTION

PART 1: The Creative Economy and the naturalistic turn in the study of culture and the economy
ECONOMICS, LANGUAGE AND THE CREATIVE ECONOMY
NATURALISING KNOWLEDGE
BRAINS, NEUROMEMES AND EVOLUTION
SIGNAL SELECTION, SOCIAL NETWORK MARKETS AND CULTURAL SCIENCE

PART 2: An externalist theory of identity and creativity in economics
FORMS, IDENTITIES AND THE ONTOLOGICAL CREATIVITY OF LANGUAGE
THE STUFF OF NOVELTY
THE BIO-LOGIC OF IDENTITY
THE ECONOMICS OF IDENTITY
IDENTITY, INSTITUTIONAL CREATIVITY AND THE CREATIVE ECONOMY

REFERENCES
ACKNOWLEDGEMENTS
INDEX

Carsten Herrmann-Pillath

Herrmann-Pillath, Carsten Carsten Herrmann-Pillath is academic director at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia