• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Economics of Advertising (Rle Advertising) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Economics of Advertising (Rle Advertising)

ISBN-13: 9781138997837 / Angielski / Miękka / 2015 / 256 str.

Frederic Wilfred Taylor
The Economics of Advertising (Rle Advertising) Taylor, Frederic 9781138997837 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Economics of Advertising (Rle Advertising)

ISBN-13: 9781138997837 / Angielski / Miękka / 2015 / 256 str.

Frederic Wilfred Taylor
cena 224,78 zł
(netto: 214,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What is the economic justification of advertising? Is it a vital energizing force in industry, or does it represent a serious waste of money and effort? The great increase in the volume of publicity in modern times is causing people to wonder what its final outcome will be, and whether it is a development to be welcomed or regarded with suspicion. First published in 1934.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Economics - General
Social Science > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Advertising
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138997837
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000460890
Ilość stron:
256
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part 1. Advertising and Industry – An Economic Analysis  1. The Development of Advertising and its Significance.  The Rise of Modern Marketing Methods  2. The Function of Advertising (1).  Introduction.  The Claims Made for Advertising  3. The Functions of Advertising (2).  The Claims Made for Advertising  4. Criticisms of Advertising (1)  5. Criticisms of Advertising (2).  Part 2. Advertising and the Community  6. Some Social Criticisms of Advertising.  The Power of Advertisers to Mould Opinion  7. The Press and Advertising.  The Commercialization of the Press.  Advertising and Editorial Policy  8. The Relation of Advertising to Some Modern Developments in Marketing.  The Increasing Control of Marketing by Manufacturers.  Standardization and Branding  9. The Organization of the Advertising Business.  The Advertising Agency.  The Press Agent.  The Advertising Consultant.  Poster Advertising.  The Work of Advertising Agencies.  The Remuneration of Advertising Agents.  The Audit Bureau of Circulations.  Associations in the Advertising Business  10. Concluding Questions: The Future of Advertising.  The Power of the Advertiser.  Wider Uses of Advertising  Part 3. The Scope and Development of Advertising – A Statistical Survey  11. The National Expenditure on Advertising – The Development of Press Advertising.  The Total National Expenditure.  The Growth in Expenditure.  The Development of Press Advertising.  Expenditure by Individual Advertisers.  Advertising Expense as a Proportion of the Final Selling Price  12. The Distribution of Advertising Expenditure.  The Classes of Goods Advertised.  Advertising Media.  The Principal Groups of Advertisers  Appendix 1. The Scope of an Economic Analysis of Advertising  Appendix 2. The History of Press and Poster Advertising.  Index.

Frederic Taylor



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia