• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Economics, Technology and Content of Digital TV » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Economics, Technology and Content of Digital TV

ISBN-13: 9781461372561 / Angielski / Miękka / 2012 / 330 str.

Darcy Gerbarg
The Economics, Technology and Content of Digital TV Darcy Gerbarg 9781461372561 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Economics, Technology and Content of Digital TV

ISBN-13: 9781461372561 / Angielski / Miękka / 2012 / 330 str.

Darcy Gerbarg
cena 806,99 zł
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

As the world of television moves from analog to digital, political and economic forces are being brought to bear on companies as they attempt to deal with changes occurring in their industries. The impetus for the conversion from analog to digital TV comes from many quarters, including the broadcasting industry, the computer industry, governments, consumer electronics manufacturers, content developers, and the Internet. The widespread acceptance of digital technology in both the home and the workplace account for the ready acceptance of the belief that the move to digital television is an appropriate advancement. Not all authors in this volume however are believers.
This book is divided into four sections each dealing with one aspect of the transition from analog to digital TV broadcasting. The first section presents the various technologies. It establishes a structure for understanding the technologies currently in use as well as those being developed by the industries involved in the delivery of digital television. Section two presents information about consumer TV viewing and includes examples of innovative, experimental interactive programs. Economics and financial issues are addressed from a variety of perspectives in section three. Section four concludes the book with a look at the international environment and the history of digital TV globally.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Television & Video
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Economics of Science, Technology and Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781461372561
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000296981
Ilość stron:
330
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface. Section 1: Delivery Systems and Technology Issues. 1. The Evolution of Television Technology; A.M. Noll. 2. Converging Computer and Television Image Portrayal; J. Watkinson. 3. The FCC Digital Television Standards Decision; W.F. Schreiber. 4. The Digital Mystique: A Review of Digital Technology and Its Application to Television; A.M. Noll. 5. Digital Data Broadcasting; S. Beck, J.D. Abel. Section 2: Content and Programs. 6. Content and Services for the New Digital TV Environment; J. Carey. 7. The End of the Story: How the TV Remote Killed Traditional Structure; D. Rushkoff. 8. Interactive Television; R. Mudge. 9. Beyond Viewing and Interacting - Inhabited TV; T. Regan. Section 3: The Changing Economics of TV Industries. 10. A Digital Television Ecosystem: The Battle to Shape the Future; J.F. Moore, S. Koprince. 11. Digital Television and Program Pricing; D. Waterman. 12. The Economics of Digital TV's Future; R. Parker. 13. Broadcasting and Bandwidth; W.R. Neuman. 14. Public Television's Digital Future; G.P. Poon. Section 4: International Issues. 15. The Path from Analog HDTV to DTV in Japan; P.B. Seel. 16. Digital Television in Europe and Japan; J.A. Hart. Contributor Biographies. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia