• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Dynamic Student Development Meta-Theory: A New Model for Student Success » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Dynamic Student Development Meta-Theory: A New Model for Student Success

ISBN-13: 9781433134173 / Angielski / Miękka / 2017 / 410 str.

Pietro A. Sasso; Mark Frederick; Jose Maldonado
The Dynamic Student Development Meta-Theory: A New Model for Student Success DeVitis, Joseph L. 9781433134173 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Dynamic Student Development Meta-Theory: A New Model for Student Success

ISBN-13: 9781433134173 / Angielski / Miękka / 2017 / 410 str.

Pietro A. Sasso; Mark Frederick; Jose Maldonado
cena 371,55
(netto: 353,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 369,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Dynamic Student Development Metatheodel (DSDM) is a meta-theory based on empirically based inferences drawn from a national survey entitled the University Learning Outcomes Assessment (UniLOA).

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Computers > Computer Science
Education > Administration - General
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
Adolescent Cultures, School, and Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433134173
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000146641
Ilość stron:
410
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
22.35 x 15.24 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The DSDM, as presented, is a very impressive and thorough framework that puts into words what many separate theories have articulated in a single easily applicable model. This metatheodel allows researchers and practitioners to draw conclusions on students' experiences as it relates to behavior, cognition, and affect. These three domains affect students' meaning making of their experience and with the DSDM and evidenced-based model, higher education is able to improve the growth, learning, and development of students."-Matthew Varga, Assistant Professor of Counselor Education and College Student Affairs, West Georgia University

List of Figures - List of Tables - Mark A. Frederick/Pietro A. Sasso: Foreword - Pietro A. Sasso/Mark A. Frederick: Preface: Chapter Summaries-Use of This Text - Pietro A. Sasso/Mark A. Frederick: Dynamic Student Development Metatheodel: A Superstructure for Informing Higher Educators - Pietro A. Sasso/Shelley Price-Williams: Theoretical Foundations of the DSDM - Mark A. Frederick/Michael J. Baker/Steven C. Flowers/Will Barratt/Pietro A. Sasso: Results from the UniLOA: Outcomes Informing the DSDM - Rebekah Reysen/Phillis L. George/Suzanne M. Dugger/Kassie R. Terrell: A Holistic Approach to College Student Retention: Using a Four-Tier Student Support and Retention Model - April Herring/Jacqueline S. Hodes: A Relationship-Centered Approach to Working with Adult and Nontraditional Students - Kathie T. Erwin: Bridging the Digital Gap for Distance Learning Students - Daniel A. Bureau/James P. Barber: DSDM: Application to Fraternity and Sorority Life - Pietro A. Sasso/Mark A. Frederick/Alexis Appezzato/Brianna McCarthy: Student-Athletes: The Dumb Jock Myth - Gloria Aquino Sosa/Tracy Pascua Dea: Next Generation First Generation: Applying DSDM to Foster Student GLD - Sean Robinson: Campus-Based Mentoring for LGBTQ Student Success - Karen A. Myers/J. Mark Pousson/Madeline R. Rich: College Students with Disabilities and Their Allies - Nicole Pulliam/Carolina E. González: Experiences at the Convergence: Understanding the Intersectionality of College Student Identities - Will Barratt: The DSDM and Social Class - José Miguel Maldonado/Jason D. Kushner/Samantha Bartek/Tevis Bryant/Pietro A. Sasso: Diversity: Accounting for Culture in the DSDM - Kristen L. Tarantino/Madeline Smith: Student Leadership Programs - April Perry/Lane Perry: Transformative Learning and High Impact Practices - Needham Yancey Gulley/Carolina B. Angelo: The DSDM in the American Community College Setting - Denise Balfour Simpson/Tourgeé D. Simpson/Sara Kupferer: Student Learning at Small Colleges: Size Does Not Matter! - Kevin Majewski/Tiffany Onorato/Thea Zunick: STEM-Based Institutions and Programs - Stephanie Veltman Santarosa/Amy Aldous Bergerson: Meeting Students Where They Are: Student Success at a Large Flagship University - Antonio G. Estudillo/Griselda Flores/José Miguel Maldonado/Samantha Bartek: Latina/o-Serving Institutions - Andrew T. Arroyo/Marybeth Gasman - Toward an Afrocentric Expansion of the Dynamic Student Development Metatheodel for Black American Students - Steve Gruenert/Ryan A. Donlan/Mark A. Frederick: Domains Interrupted: The Guardian - Contributors.

Mark A. Frederick is a faculty member in the Department of Educational Leadership at Indiana State University.

Pietro A. Sasso is Assistant Professor in the Department of Educational Leadership at Southern Illinois University Edwardsville.

José Miguel Maldonado is Associate Professor in the School of Education at Monmouth University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia