• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Durable Use of Consumer Products: New Options for Business and Consumption » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Durable Use of Consumer Products: New Options for Business and Consumption

ISBN-13: 9780792381457 / Angielski / Twarda / 1998 / 146 str.

Michel Kostecki; M. M. Kostecki
The Durable Use of Consumer Products: New Options for Business and Consumption Kostecki, Michel 9780792381457 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Durable Use of Consumer Products: New Options for Business and Consumption

ISBN-13: 9780792381457 / Angielski / Twarda / 1998 / 146 str.

Michel Kostecki; M. M. Kostecki
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Do we need a new car or a new refrigerator every ten years? What happens to our PC which is exchanged for a new model every three years? Why do our shoes last only a year or so, while those of our great grandfather served for a genera tion? Are businesses deliberately marketing products in a way which encourages sub-optimal use and induces consumers to buy new products? More and more consumers respond ''yes'' objecting to the business practices which reduce the life span of a product or pay no attention to efficiency in con sumption. The growing concem with sub-optimal use of consumer durables arises as a response to the volume of waste, as wen as to the growing conviction that over-consumption is encouraged by marketing techniques and approaches that favor lesser durability and sub-optimal use. There are signs that those things will have to change. Firstly, client orientation - a condition sine qua non of marketing success in the saturated markets of rich countries - is gaining popularity. Consumers are better informed and more influential and "intelligent consumption" is on the rise. Buyers are becoming more and more hostile towards marketing manipulation, inducing them to consume faster, more and at higher prices. The public increas ingly resists messages in advertisements (preventive resistance) which are pre dominantly persuasive (rather than educational or informative) and conceived to stimulate demand for the "new," the superficial and the fashionable."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792381457
Rok wydania:
1998
Wydanie:
1998
Ilość stron:
146
Waga:
0.95 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

Preface. List of Tables and Figures. Part I: Concepts and Issues. 1. Marketing and the Durable Use of Consumer Goods: A Framework for Inquiry; M.M. Kostecki. 2. Product Durability and Re-take after Use; W.R. Stahel. 3. Product Durability and Marketing Strategies; M.M. Kostecki. 4. Product Stewardship and Useful Life Concept: The Challenges for Business; J.-O. Willums. 5. Sustainable Product Design; M. Charter. 6. Extended Product Responsibility in the US Electronic Industry; P.S. Dillon. Part II: Cases and Business Perspectives. 7. Kodak's Product Optimization Program; H.H. van Teffelen. 8. Rank Xerox Product Stewardship; I. Maslennikova. 9. Product Stewardship: The Case of Digital Equipment Corporation; R. Merlot. 10. Determinants of the Life Span of Household Equipment: The Case of Poland; M.M. Kostecki, et al. 11. Collector's Car and Marketing of New Vehicles: The Case of Daimler-Benz AG; B. Mc Crossan Maire, M. de Groot. 12. Conclusions; M.M. Kostecki. Glossary. Bibliography. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia