• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Discursive Construction of Second Language Learners' Motivation: A Multi-Level Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Discursive Construction of Second Language Learners' Motivation: A Multi-Level Perspective

ISBN-13: 9783034300636 / Angielski / Miękka / 2009 / 294 str.

Gu, Mingyue
The Discursive Construction of Second Language Learners' Motivation: A Multi-Level Perspective Gu, Mingyue 9783034300636 Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Discursive Construction of Second Language Learners' Motivation: A Multi-Level Perspective

ISBN-13: 9783034300636 / Angielski / Miękka / 2009 / 294 str.

Gu, Mingyue
cena 565,88
(netto: 538,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 561,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This longitudinal qualitative study explores the motivation and identity development of students in a comprehensive university who are learning English as a second language (L2). It is set in the contemporary People s Republic of China, where dramatic sociocultural, political and economical changes are taking place. Multiple research methods, including interviews, diary studies and recorded interactions, are employed. The author considers in her study both the impact of broader issues such as globalization and more local social development on language learners at tertiary-level in China, and the effects of discourse and community in constructing motivation. This study combines detailed linguistic analysis with sociocultural theory, together with the concept of communities of practice. In so doing, the author investigates the social, historical, linguistic and individualistic factors that combine dynamically over time to co-construct learners motivation. A critical discourse analysis approach to exploring language learner motivation presents an enhanced understanding of the relationship between motivation and interaction, providing a line of enquiry and manifold new insights."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Education > Language Experience Approach
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Wydawca:
Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783034300636
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
294
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
15.7 x 22.5 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Discourse of Globalization - Discourse of Christianity - Social Psychological Approaches to L2 Motivation - Cognitive Approaches to L2 Motivation - Situated Approaches to L2 Motivation - Poststructuralist Approaches to L2 Motivation - Identity - Agency and Structure - Critical Discourse Analytical Framework - Discursive Construction of Motivation in Engagement, Imagination and Alignment - Discursive Construction of Motivation in Interaction - Motivation and Personal Transformation - A Multi-level Model to L2 Motivation.

The Author: Mingyue Gu is currently an assistant professor in the Research Centre into Language Education and Acquisition in Multilingual Societies (RCLEAMS) at the Hong Kong Institute of Education. She completed her doctorate studies in applied linguistics at the University of Hong Kong. Her research interests include language and identity, discourse theory and analysis, second language learning motivation, communities of practice in language education, and teacher education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia