• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands That Wrote the Dtc Rules » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands That Wrote the Dtc Rules

ISBN-13: 9781398605428 / Angielski / Miękka / 2022 / 224 str.

Mike Stevens
The Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands That Wrote the Dtc Rules Mike Stevens 9781398605428 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Direct to Consumer Playbook: The Stories and Strategies of the Brands That Wrote the Dtc Rules

ISBN-13: 9781398605428 / Angielski / Miękka / 2022 / 224 str.

Mike Stevens
cena 137,73
(netto: 131,17 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Discover how any brand can drive a winning direct to consumer strategy, irrespective of market segments, with insight and lessons from the global companies who have made their DTC business a success.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Direct
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398605428
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
224
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Very few books are both as inspiring and useful as this. Mike has looked beyond the glossy case histories to the real learning curves of success and failure in DTC and feeds the flame of our entrepreneurial spirit as he does so." Adam Morgan, author of "Eating the Big Fish" and Founder and Partner, Eatbigfish

    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: In the beginning was graze.com - graze;
    • Chapter - 02: From a side hustle to international stardom - Huel;
    • Chapter - 03: Unearthing a huge problem hidden in plain sight - Snag;
    • Chapter - 04: Measuring satisfaction and why it matters - Bloom & Wild;
    • Chapter - 05: Moving with the times and the art of resilience - Cornerstone;
    • Chapter - 06: Why bigger is not always better - Sugru;
    • Chapter - 07: Using DTC toilet paper to build toilets and ensure access to sanitation for every person on the planet by 2050 - Who Gives A Crap;
    • Chapter - 08: Building a community for a higher purpose - TRIBE;
    • Chapter - 09: Launching a DTC brand in the 2020s. The new rules of the game - Lick | Clearing;
    • Chapter - 10: The importance of an emotional connection with your customers - tails.com;
    • Chapter - 11: Using stress and burnout as the inspiration to build a better business - Heights;
    • Chapter - 12: How to use your low margin DTC channel as your omnichannel marketing machine - Ugly Drinks;
    • Chapter - 13: Overcoming the challenges of a frozen supply chain to accelerate an inevitable shift to plant-based diets - allplants;
    • Chapter - 14: How DTC is helping a whole town get its mojo back - Hiut Denim;
    • Chapter - 15: Summing up

Mike Stevens has played key roles in two of the most iconic start up-challenger brands in recent years: Innocent smoothies and Peppersmith plant-based chewing gum and mints. At innocent, he built and ran their supply chain for six years before becoming a country manager and heading up the brand's launch in Scandinavia. In 2009 he co-founded Peppersmith. He is now a consultant for D2C food and drink businesses and is a mentor for Virgin Startup. He is based in Poole, Dorset, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia